ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

יותר מ-50% סבורים: ש"ס סיימה את תפקידה

סקר מכון מדגם שפורסם אמש מראה כי מסקר שנערך בחברה הישראלית עולה שלמעלה מ-50 אחוז מהישראלים חושבים שש"ס סיימה את תפקידה • למעלה מ-45 אחוז מיוצאי עדות המזרח טוענים - ש"ס לא הועילה לנו כלל • ש"ס בתגובה: "אליבא דהסקר, 41% סבורים שש"ס דואגת להם - די אם מחציתם יצביעו לה כדי שתהפוך למפלגה הגדולה בישראל"

מדאיג, פלאש90
מדאיג, פלאש90

האם ש"ס סיימה את דרכה? מסקר שערך מכון מדגם עבור תכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 2, ששודרה אמש, עולה הנתון המדאיג כי בסקר שנערך בקרב כלל הציבור, למעלה מ-50 אחוז סבורים כי ש" סיימה את תפקידה.

לפי הסקר, 45 אחוז מיוצאי עדות המזרח טוענים כי ש"ס כלל לא הועילה להם במהלך כל שנות קיומה. זאת לעומת 41 אחוז שלדעתם עדיין יש לש"ס תפקיד. 20 אחוז מהנשאלים חושבים כי ש"ס הזיקה, לעומת 30 אחוז שסבורים שש"ס עזרה להם.

ממטה ההסברה של ש"ס נמסר ל'בחדרי חרדים': "ש"ס הינה המפלגה היחידה המעלה על נס את הדאגה לבני עדות המזרח ולאוכלוסיות מעוטות היכולת בישראל.

"ש"ס הוכיחה בכל מערכות הבחירות כי היא מנצחת את הסקרים, אולם גם אם נסתמך על הסקר המדובר, הרי ש-41% מציבור בני עדות המזרח סבורים כי ש"ס היא המפלגה הדואגת להם, ודי אם מחצית מהם יבחרו בש״ס כדי שהיא תהיה המפלגה הגדולה בישראל".
שס הרב עובדיה סקרים מרוצים אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד