כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בן ארי לפייגלין: "עזוב את הליכוד, חזור הביתה"

תוצאות הפריימריז בליכוד בהן נחל פייגלין מפלה צורבת, הביאו את אנשי "עוצמה יהודית" להציע לו לרוץ יחד • ילך על זה?

ד"ר מיכאל בן ארי, פלאש90
ד"ר מיכאל בן ארי, פלאש90

ד"ר מיכאל בן ארי, ראש מפלגת "עוצמה יהודית", פנה למשה פייגלין, יו"ר מנהיגות יהודית בליכוד, שנדחק למיקום לא ריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, וקרא לו "לשוב הביתה".

במכתב שנשלח לפייגלין, כותב ד"ר בן ארי בין היתר כי: "זו השעה לאיחוד כוחות כדי להוביל את המחנה הלאומי. היום גם אתה מבין שהליכוד הוא לא יותר מאוסף אופורטוניסטים, שהובילו את מדינת ישראל לאסון אחרי אסון, והכל בשם 'הימין' כביכול"

בן ארי מוסיף כי: "מנחם בגין היה הראשון לגרוש יהודים והחרבת יישובים, הוא גם זה שהכיר ב'זכות ההגדרה העצמית של העם הפלשתיני', הגדרה שמפלגת העבודה בראשות גולדה מאיר דחתה מכל וכל. יצחק שמיר היה ראשון לקיום שיחות ארגון הטרור אש"ף בוועידת מדריד, ואת אסון 'ההתנתקות' והקמת מדינת החמאס על צווארה של ישראל, הביאו עלינו שוב אנשי ליכוד".

בן ארי מוסיף: :"הניסיון להשתלב מבפנים ולגרור את הליכוד אחריך, לא צלח. הגיעה העת לסלול דרך מבחוץ ולבנות הנהגה יהודית לאומית באופן ישיר, מבלי לתת הכשר למנהיג שחרט על דגלו את 'חזון שתי המדינות'. אני קורא לך לשלב ידיים במרוץ לכנסת הבאה. למפלגה שתפנה אל הקהל המאוכזב ממפלגות שאומרות ימין ומבצעות את מצע השמאל".
מיכאל בן ארי פייגלין ליכוד ריצה מפלגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד