י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
דובר צה"ל חשף

ניסיון חילוץ חטופים בעזה: שני לוחמים נפצעו קשה

כוח צה"ל ניסה לחלץ חטופים משבי חמאס בעזה בעקבות מידע מודיעיני, אך בתום התקלות עם מחבלים החטופים לא אותרו ושני חיילים נפצעו קשה. מחבלים חוסלו בהתקלות

ניסיון חילוץ חטופים בעזה: שני לוחמים נפצעו קשה
פעילות קרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

מידע מודיעיני הוביל למבצע נועז להצלת חטופים ברצועה - שלבסוף לא אותרו במקום, כך הודיע במהלך סוף השבוע דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי. כוח מיוחד שפשט על מתחם ברצועה, נתקל במחבלים וחיסל אותם, שני לוחמים נפצעו קשה - הודעה נמסרה למשפחתם.

אחרי חיסול המחבלים, הלוחמים הצליחו להשתלט על המתחם שבו שהו. "הכוחות פשטו על מבנה של חמאס וחיסלו מחבלים שלקחו חלק בחטיפה ובאחזקת החטופים", מסרו בצה"ל. "לא חולצו חטופים בפעילות זו".

עוד נמסר כי "צה"ל ממשיך לפעול במגוון דרכים מבצעיות ומודיעיניות, יחד עם ארגוני הביטחון הנוספים לשחרור החטופות והחטופים, ואיסוף מידע אודותיהם. נציגי צה״ל עומדים בקשר עם משפחות החטופים, באופן שוטף ומעדכנים אותן בכל מידע מאומת אודות יקיריהן. חמאס מנסה וינסה לייצר טרור פסיכולוגי. יש להימנע מהפצת שמועות ועובדות שאינן מאומתות".

חמאס מצידו הוציא הודעה כי סוכל ניסיון ישראלי להגיע לאחד החטופים. לפי הודעת חמאס, כוח מיוחד התגלה בעת המבצע - ובמקום נרשמו חילופי אש. בהודעת חמאס שפורסמה נאמר כי כלי טיס צבאיים "התערבו והפציצו את המקום". עוד טענו בחמאס כי השיגו רובה של אחד החיילים ומכשיר קשר של הכוח המיוחד, אך טענות אלה אינן מאומתות.

שחרור חטופים עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד