כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
חמאס פרסם סרטון

קיבוץ בארי הודיע: סהר בן ה-25 נרצח בשבי

סהר ברוך, בן 25, נחטף מבארי במתקפת הפתע בעודו בחיים ואמש טענו בחמאס בסרטון שפרסמו כי הוא נהרג במהלך ניסיון של צה"ל לחלץ אותו. היום הודיעו בקיבוץ על הירצחו בשבי

קיבוץ בארי הודיע: סהר בן ה-25 נרצח בשבי
סהר ברוך בסרטון שפרסם חמאס צילום: צילום מסך

קיבוץ בארי הודיע היום על הירצחו בשבי חמאס של סהר ברוך, בן ה-25, שנחטף מביתו בקיבוץ בשבת השחורה. אתמול פרסם החמאס סרטון ובו טען שברוך נחטף בחיים ומת בשטח הרצועה במהלך ניסיון לחלצו.

אחיו, עידן ברוך, וסבתם, גאולה בכר ז"ל מבארי, נרצחו ב-7 באוקטובר. סהר הותיר אחריו את הוריו תמי ורוני, ושני אחים - גיא וניב.

סהר היה סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת בן-גוריון. הקשר שלו עם משפחתו אבד ב-7.10, כאשר נחטף מביתו בבארי. אחיו עידן בן ה-20, וסבתם גאולה בכר בת ה-81, נרצחו באותו יום. משפחתו חיכתה למידע נוסף על סהר וקיוותה לראות את שמו ברשימות: "אנחנו באי-וודאות מוחלטת, הוא בחור מבריק".

בהודעה משותפת לקיבוץ בארי ולמטה משפחות החטופים נמסר: "בצער רב ובלב שבור אנו מודיעים על הירצחו של סהר ברוך שנחטף מביתו על ידי מחבלי חמאס לעזה ביום שבת השחור ונרצח שם. אחיו עידן נרצח על ידי חמאס ב-7 באוקטובר. אנו משתתפים בצערם הקשה מנשוא של הוריו, תמי ורוני, אחיו, גיא וניב, משפחתו וכל אוהביו. נדרוש את החזרת גופתו במסגרת כל עסקת החזרת חטופים. לא נעצור עד שכולם יהיו בבית".

שחרור חטופים חמאס עזה בארי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד