כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מתנדבי אור ירוק הזכירו לנהגים: אם שותים בסילבסטר, לא נוהגים!

הפעילות נערכה ביישוב מג'אר. עמותת אור ירוק: "רק אכיפה מוגברת וחסרת פשרות של משטרת ישראל, במיוחד בימים המועדים לפורענות כמו בערב הסילבסטר, תוריד שיכורים מהכביש"

מתנדבי אור ירוק הזכירו לנהגים: אם שותים בסילבסטר, לא נוהגים!


ערב הסילבסטר, ידוע כאחד הערבים בהם מרבים לשתות אלכוהול לרגל כניסת השנה האזרחית החדשה. בכדי לשמור על בטיחותם של הבליינים, יצאו בערב ראש השנה האזרחית החדשה חברי מועדון "אור ירוק" במג'אר להזכיר לחוגגים כי "אם שותים – לא נוהגים".

לשם כך, יצאו המתנדבים לרחבי העיר, יחד עם שוטרי תנועה וחילקו פלאיירים לתושבים, אשר מסבירים את המשמעות ואת הסכנות של שתייה ונהיגה. המתנדבים גם הגיעו לתחנת דלק ביישוב בה הסבירו לנהגים כי אם הם מתכננים להתחיל את השנה החדשה בכוסית משקה – שידאגו שלא לנהוג לאחר מכן.

על פי נתוני "אור ירוק", בשנת 2008 נהרגו 31 בני אדם בתאונות דרכים שבהן אחד הנהגים נהג בשכרות, לעומת 19 נהגים בשנת 2009 – ירידה של קרוב ל-30%. במספר הנפגעים הכללי גם נרשמה ירידה של כ-30%, מ-901 נפגעים בשנת 2008 ל-663 נפגעים בשנת 2008.

עמותת אור ירוק: "רק אכיפה מוגברת וחסרת פשרות של משטרת ישראל, במיוחד בימים המועדים לפורענות כמו בערב הסילבסטר, תוריד שיכורים מהכביש. שר התחבורה הבא חייב להבין, כי באמצעות הגברת האכיפה וההרתעה, ניתן יהיה להציל את חייהם של רבים".
אור ירוק תנועה רכב תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד