כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פשעי שנאה רבים

חרדי הותקף ונשדד במנהטן: תקיפות אנטישמיות ברחבי ניו יורק

מספר תקיפות אנטישמיות התרחשו בשבוע האחרון ברחבי ניו יורק. במקרה אחד גבר חרדי הותקף בתוך חנות במנהטן. פשעי השנאה התרחשו גם בקראון הייטס, שם הוכה, ונשדד חרדי תושב המקום

חרדי הותקף ונשדד במנהטן: תקיפות אנטישמיות ברחבי ניו יורק
ניידת משטרה בניו יורק צילום: unsplash

גבר חרדי הותקף בתוך חנות במנהטן בפשע שנאה כך מסרה המשטרה ביום שבת. תקריות אנטישמיות ברחבי העיר ניו יורק זינקו מאז פרצה מלחמת ישראל חמאס בעזה.

הקורבן החרדי בן ה-66 הותקף ליד ברודווי בסביבות השעה 9:30 בבוקר יום שלישי האחרון, כאשר נתקל בטעות בגבר בן 40. הגבר זעם על החרדי והכה אותו בראשו, כך מסרה המשטרה. הקורבן סבל מפגיעת ראש אך סירב לקבל טיפול רפואי.

יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק חוקרת את התקרית.

התקיפה ביום שלישי האחרון היתה רק ​​אחת ממספר פשעים אנטישמיים שהתרחשו בשבוע האחרון ברחבי ניו יורק.

ביום חמישי האחרון, אדם ירה ברובה ציד מחוץ לבית הכנסת באלבני, כך אמרו גורמים רשמיים, איש לא נפגע. ה-FBI עצר את מופיד פוואז אלחדר, באשמת החזקת נשק.

באותו יום, הושחתה בברוקלין חנוכייה ציבורית ברחוב 44 ושדרה 6. כמה שעות לאחר מכן, גבר גנב חנוכייה ממדשאה מרכזית בניו יורק.

פשעי השנאה ארעו גם בקראון הייטס, שם הוכה, ונשדד ביום חמישי האחרון חרדי תושב המקום.

יהושע מרנפלד יצא מביתו בקראון הייטס באיסטרן פארקווי ליד שדרת אלבני לעשן סיגריה וחטף אגרוף מאחור. "לא הבנתי מה קורה עד האגרוף השני. אני חושב שהוא היכה אותי במשהו", אמר הקורבן ל'דיילי ניוז'. התוקף פלט לעברו קללות וקריאות אנטישמיות.

מרנפלד, בן 40, אמר לרשת NBC נשהוא עמד מחוץ לבניין שלו כשלפתע אדם ניגש מאחוריו, היכה אותו באגרופים, דחף אותו, בעט בו ואז גנב את הטלפון שלו. "זו הייתה מכות אמיתית", אמר מרנפלד. "זה לא היה רק ​​אגרוף אחד, זה לקח די הרבה זמן. לפחות דקה של אגרופים".

"אני רוצה שיתפסו את האדם הזה", אמר מרנפלד. "זה אדם מסוכן. זה לא קרה בשעה שתים עשרה בלילה בסמטה אחורית, זה קרה מול בניין מואר היטב באיסטרן פארקווי בשבע בערב".

 

תקיפה אנטישמית מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד