כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
תם המשבר

השר ברקת בישר על הבנות עם משרד האוצר

שר הכלכלה ניר ברקת הודיע כי הגיע להסכמות מול משרד האוצר וכי הוא יקבל את מה שדרש | בן גביר לקראת הדיון בקבינט הכלכלי: "כניסת עובדים מיהודה ושומרון, זה בדיוק המשך אותה קונספציה"

השר ברקת בישר על הבנות עם משרד האוצר
נתניהו במליאה עם השרים קיש וברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הכלכלה ניר ברקת הודיע הבוקר (ראשון) בכניסה לישיבת הממשלה כי הגיע להסכמות מול משרד האוצר וכי הוא יקבל את מה שדרש. ברקת צפוי להצביע בעד התקציב.

ברקת אמר: "אני שמח לבשר שהגענו להסכמות עם משרד האוצר על תוספת של 240 מיליון ש״ח לטובת סיוע לעסקים בפריפריה וצמיחה במלחמה, כפי שביקשתי. אני מודה לראש הממשלה, לשר האוצר, לאנשי אגף התקציבים וליו״ר ועדת הכלכלה דוד ביטן".

ברקת הוסיף: "לצד הניצחון בשדה הקרב הצבתי יעד של ניצחון בשדה הכלכלי. חובתנו להציל את העסקים בפרירפיה ובאיזורי הלחימה ולשמור על הכלכלה שלנו שתצא מחוזקת מהמלחמה. יחד ננצח".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר בכניסה לישיבת הממשלה לקראת הדיון על הכנסת פועלים מיו״ש לישראל: "כניסת עובדים מיהודה ושומרון, זה בדיוק המשך אותה קונספציה שאנחנו מזהירים ממנה. אני גר בחברון, אני שומע את ההסתה במסגדים, אנחנו יודעים מה זה כשהם מגיעים שטופי שנאה חדורי מוטיבציה. אני לא אומר שכולם. אבל מספיק שעשרה אחוז מהם מגיעים ככה - וזו סכנת נפשות".

בן גביר הוסיף: "עמדת המשטרה, עמדת המשרד לביטחון לאומי, עמדתי שלי: לאסור כניסת ולו של פועל אחד, שלא פועל אחד יכנס לכאן.

יש עובדים זרים, יש מתנדבים, צריך להפוך את עולם כדי להוסיף ולהוסיף, אבל לא לאפשר כניסת פועלים מהרשות כשהם מגיעים לכאן חדורי שנאה ומוטיבציה.

אני אומר בצורה מפורשת: אני אתנגד ואני אפעל כדי שגם חבריי יתנגדו לדבר הזה - זו סכנת נפשות!".

ניר ברקת מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד