כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מסתמן: דרעי מתכוון לחזור לש"ס

ערוץ 2 מפרסם קטע מראיון שהעניק יו"ר ש"ס לשעבר ל'עובדה', ואשר יתפרסם במלואו מחר • דרעי מצהיר: "אדם שלא משנה את דעתו ולא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בנאדם הוא חמור" • על הקלטת: "לא התכוננתי שזה ייצא, אנשים שאוהבים אותי ומעריכים אותי סיפרו לי את זה" • "שיאמרו עלי מה שרוצים, שאני שקרן וגנב וגררתי לאוסלו"

אריה דרעי בשבוע שעבר. צילום: פלאש 90
אריה דרעי בשבוע שעבר. צילום: פלאש 90

שבוע לפרסום הקלטת המפורסמת, פחות משבוע לאחר ההודעה על פרישתו מתפקיד יו"ר תנועת ש"ס ומספר ימים לאחר התפטרותו מהכנסת - אריה דרעי פותח את הפה לראשונה בראיון שישודר במלאוו מחר בתוכניתה של אילנה דיין 'עובדה' בערוץ 2, ובו הוא מביע את דעתו על הקלטת ומכשיר את הקרקע לחזרתו.

אילנה דיין מספרת בערוץ 2 כי לאחר הראיון נראה כי אריה דרעי חוזר, אלא שהוא עדיין לא אומר זאת בפה מלא, בראיון אומר דרעי, כי "אדם שלא משנה את דעתו ולא מוכן לשמוע דעות אחרות הוא לא בנאדם הוא חמור".

דרעי אף אומר בראיון שהוא יודע בידיעה ברורה כי בחודש האחרון אלי ישי הראה את הקלטת לרבנים והבטיח להם שלא יפרסם אותה.

מתי נודע לך על הקלטת?

"גיליתי שהקלטה תתפרסם רק ממש בעשרים ל-8, לפני החדשות".

מתי נודע לך על הקלטת עצמה?

"בחןדש האחרון. כבר למעלה מחודש שאני יודע בידיעה ברורה, כיוון שהרבנים קראו לי ואמרו לי שאלי ישי בא והשמיע להם והראה להם - הוא אישית - את הקלטת הזאת. אנשים שמאוד אוהבים אותי ומעריכים אותי אמרו לי ושאלו אותי מה זה".

היה לך ברור שבאיזה שלב היא תצא?

"לא העליתי בדעתי. מכיוון שהוא הבטיח להם ואמר להם שחלילה וחס היא לא תצא. לא העליתי בדעתי שזה יצא ולא התכוננתי לזה".

"אני מוכן שימשיכו להגיד עלי את כל ההשמצות הללו, שאני גנב ושקרן ושאני עצמאי ואני הבאתי את אוסלו, ואני לא אגן על עצמי בעניין הזה, כיוון שאז אני נכנס למלכודת הזו שרצו שאני אכנס. לויכוחים על מה מרן התכוון. דבר אחד אני אומר, בשעת פטירתו של מרן ידו הייתה בידי כמו שבן נפרד מאבא. מרן לא אמר עלי שאני רשע, זה כמו שאני מדבר אל הבן שלי שאני כועס קצת".

האם אתה חוזר להנהיג את שס בימים הקרובים?

"אני לא יודע. זו האמת לאמיתה. אדם שלא משנה את דעתו הוא חמור".
אריה דרעי ערוץ 2 קלטת פרישה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 121 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד