ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
השיגורים לצפון נמשכים

הרמטכ"ל בגבול לבנון: "מבינים שכאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב מאוד ברור"

הרמטכ"ל סייר בגבול לבנון ואמר כי "מדינת ישראל אף פעם לא אמרה שמלחמה זה הפתרון הראשון, אבל אנחנו מבינים שבמצב כאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב מאוד מאוד ברור"

הרמטכ"ל בגבול לבנון: "מבינים שכאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב מאוד ברור"

הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי סייר היום (ראשון) בעוצבת הגליל (91) עם מפקד האוגדה, תת-אלוף שי קלפר וקיים הערכת מצב עם מפקדי החטיבות והגדודים בגזרה. בנוסף פגש את חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ מלכיה.

הרמטכ"ל אמר על החזרה לכל היישובים, גם בדרום וגם בצפון: "אחד, צריך לחזור למצב אחר, ולחזור גם לביטחון וגם לתחושת ביטחון. יש דרך צבאית לעשות את זה, ההתחלה שלה זה גם מה שאתם עושים כאן, לפגוע להרתיע, להרוג פעילי חיזבאללה, להראות את העליונות שלנו, והיא יכולה לבוא גם בתצורה של מתקפה והתקפה ומלחמה, ויכול להיות שעל פני הזמן זה יקבל גם תקופות ופתרונות אחרים, כי אנחנו במיקוד בין הזירות על דברים אחרים".

לדבריו, "מדינת ישראל אף פעם לא לקחה ואמרה מלחמה זה הפתרון הראשון שננסה, אבל אנחנו מבינים שבמצב כאן זה צריך להיגמר בשינוי מצב מאוד מאוד ברור. וכן, קרה דבר מאוד קשה שאומר לנו יש מקרים שנכון להשתמש בכלי הזה, במלוא העוצמה שלו. אנחנו בעזה משתמשים בו, אני לא רוצה להגיד במלוא העוצמה, אבל בעוצמות רבות מאוד וגם עם הישגים יפים".

לבנון הרמטכ"ל הרצי הלוי מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד