י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא יכול לשאת יותר"

המגיש קטע את האב השכול והוריד אותו משידור

מגיש גלי צה"ל עידן קוולר קטע בחוסר רגישות את האב השכול יצחק בונצל שעדיין נמצא בימי השבעה על בנו עמית הי"ד וסיים את הראיון: "אני לא יכול לשאת את זה", הסביר המגיש לשמע ביקורת חריפה על הנאמר באולפנים בתקופת המלחמה וקריאה מצד בונצל להתנזר מכלי התקשורת בימים אלה

המגיש קטע את האב השכול והוריד אותו משידור
איציק בונצל / עידן קוולר צילום: צילום מסך/גלצ

יצחק בונצל, אביו של חלל צה"ל הקדוש עמית בונצל הי"ד שנהרג ביום רביעי האחרון בקרבות בעזה, התראיין היום לעידן קוולר בתחנת הרדיו הצבאית גלי צה"ל.

במהלך הראיון תקף האב השכול את כלי התקשורת שלטענתו משסים ומפלגים את העם בעת מלחמה, שכול ואבל, ואמר: "אני קורא לעם ישראל, כבו את הטלוויזיות אל תתנו לרעל להיכנס לכם לאוזניים. מביאים לנו אלופים פרשנים מלפני 200 שנה, מאוכזבים שלא קודמו בתפקיד. נהם לא מבינים כלום לא מכירים את התוכיות. מטפטפים רעל ורעל מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב ואתם יושבים באולפנים ובתחנות הרדיו".

לסיום אמר בונצל, "אנחנו העם ננצח אתכם התקשורת, אנחנו נכבה את הטלוויזיה". בשלב זה קטע אותו קוולר ואמר: "אתה לא מפסיק. אתה פוגע בי. במקום העבודה שלי ואתה קורא לכבות את כלי התקשורת שבו אני משדר. אני מצטער אני לא יכול לשאת את זה יותר".

"אל תעצור אותי. זה לא נשמע טוב, נכון", אמר האב בתגובה לקוולר שקטע אותו, אולם כלום לא עזר והוא הורד משידור תוך כדי השידור על בנו.

ברשתות החברתיות הופץ הקטע המזעזע הזה ובמקביל חברי כנסת ואזרחים שיגרו דרישה למפקד גל"צ דני זקן להשעות את המגיש עידן קוולר משידורי התחנה בשל חוסר הרגישות שבו נהג כלפי אב שכול טרי.

גלי צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד