א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הרבנים בעד אחדות או לא? תלוי למי האזנתם

הגר"ר אלבז קרא לאחדות כלל הכוחות החרדים. הגרש"מ עמאר טען: "תפסת מרובה" • ובמה עסוק ליצמן? • היבול היומי

הרבנים בעד אחדות או  לא? תלוי למי האזנתם
פלאש 90

• ישראל ביתנו

אחרי הצטרפותו של העיתונאי ינון מגל ל'בית היהודי' התבשרנו כי העיתונאי שרון גל מצטרף ל"ישראל ביתנו". גל, בן 40, הוא עיתונאי ותיק שבין היתר הגיש במשך כעשור את התוכנית 'לילה כלכלי' בערוץ 10 ומגיש את התוכנית 'שרון גל בשבע' בערוץ 20, ותוכנית הבוקר 'שרון גל' המשודרת מדי יום ברדיו תל אביב וברדיו גלי ישראל.

עמית סגל צייץ מיד עם פרסום הידיעה וכתב "‏עכשיו כשרוב העיתונאים הימניים בדרך לכנסת אפשר שוב להתבכיין על התקשורת השמאלנית".


• יהדות התורה

בצל המשבר במפעל פרי הגליל בנגב התראיין הבוקר נציג העובדים לרזי ברקאי בגלי צה'ל וסיפר מדוע היה בבחירות האחרונות 130 קולות בטובא זנגריה לח"כ גפני מיהדות התורה: ,הוא עזר לנו כיו"ר ועדת הכספים", סיפר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ח"כ יעקב ליצמן השוהה בימים אלו בארה"ב מנסה לגבש הסכמה חרדית כללית לתמוך ביו"ר ש"ס אריה דרעי.


• הבית היהודי

לא רק לא מתנצל: הבוקר פרסם מטה ההסברה של מפלגת הבית היהודי תשדיר הבחירות חברתי של נפתלי בנט - עם אורח מהתוכנית הריאלטי האח הגדול ובה מוצגים ההישגים הכלכליים והחברתיים של בנט.

מהבית היהודי נמסר: "הבית היהודי הוא הבית של האוכלוסיות המוחלשות בישראל. זה נכון שהשמאל הבין שבנושא המדיני הוא כבר לא רלוונטי, אבל מסתבר שגם בנושאים החברתיים יש מי שמדבר - ויש מי שעושה. ובאופן מפתיע אנחנו ממש לא מתנצלים על זה".


• ש"ס

באופן מתוזמן או לא, עלה לשידור הגאון הרב ראובן אלבז אצל אבי מימרן בקול חי ובו דיבר על הצורך ב'אחדות' בכלל הציבור החרדי.

באותו הזמן עלה רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר לשידור ב'קול ברמה' אצל משה גלסנר שגם קרא לאחדות אצל העולם הספרדי אבל כשנשאל לגבי אחדות עם יהדות התורה, השיב: "זה ללכת על גדול מדי - תפסת מרובה, ולכן קודם בתוך הציבור הספרדי".

תתכוננו למחר בתוכנית עובדה בחדשות 2. דרעי הולך לעשות סדר בפרשת ההקלטות.


• הליכוד

לאחר פריימריז סוער ביום רביעי בשבוע שעבר. מחר (ב'), בשעה 17:30, ייפתח אירוע השקת קמפיין הליכוד לבחירות בגני התערוכה בתל אביב, ביתן 10.

האירוע - בהשתתפות ראש הממשלה וכל השרים, חברי הכנסת והמועמדים ברשימת הליכוד לכנסת . ראש הממשלה צפוי להגיע למתחם בשעה שבע בערב ויישא נאום.

באותה השעה יכנס המפסיד הגדול של הפריימריז משה פייגלין את פעיליו בבנייני האומה בירושלים לדון בהמשך דרכו במערכת הפוליטית.
בחירות ישראל כנסת הבית היהודי הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד