ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"התנגשות בין ציביליזציות"

גלנט חשף בתקשורת הזרה את הסיוע הישראלי לאירופה

שר הביטחון חשף כי ישראל סייעה לסכל מאות פיגועי טרור בבריטניה ובאירופה בשנים האחרונות. גלנט האשים את חמאס שגונבים מזון מהסיוע ההומניטרי. "אנחנו משיגים את המטרות הצבאיות שלנו"

גלנט חשף בתקשורת הזרה את הסיוע הישראלי לאירופה
שר הביטחון יואב גלנט ברצועת עזה צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט חשף בראיון לתקשורת הבריטית כי ישראל סייעה לסכל מאות פיגועי טרור בבריטניה ובאירופה בשנים האחרונות. שר הביטחון גלנט הזהיר בראיון ל'דיילי מייל' שכסף שגייסו פעילים פרו-פלסטינים מועבר ל'רשתות טרור' עולמיות.

גלנט האשים את חמאס שגונבים מזו מהסיוע ההומניטרי. שר הביטחון הזהיר כי "תעמולת חמאס משפיעה על אוניברסיטאות ומחאות, כסף רב לסיוע הומניטרי שנשפך, מפעיל רשתות טרור ברחבי העולם. זהו מסלול התנגשות בין ציביליזציות. חמאס מייצג את ימי הביניים".

"כשיש שריפה בבית הראשון, צריך לעצור אותה מלהתפשט בכפר ולהגיע לכנסייה. ישראל היא כמו הבית הראשון. אנחנו נלחמים בקו החזית של העולם החופשי נגד הטרור".

גלנט אמר עוד: "קשה להביא דמוקרטיות להילחם במלחמות אבל ברגע שאנחנו במלחמה, אנחנו הרבה יותר חזקים כי אנחנו נלחמים כדי להגן על הערכים שלנו. באזור הצפוני של עזה חמאס סובל אבדות אדירות ואנחנו משיגים את המטרות הצבאיות שלנו. למחבלי חמאס יש שתי אפשרויות: למות או להיכנע".

גלנט אמר כי חמאס משתמש בכל דרך אפשרית, כולל הקרבת מאות אלפי אזרחים: "הם מנצלים את המצב ההומניטרי ומשתמשים באוכלוסייה האזרחית. הם בנו מאות קילומטרים של מנהרות מתחת לבתי חולים, בית ספר וכו'. הם משתמשים בבתי חולים ובתשתיות אזרחיות כדי להגן על תשתיות טרור". גלנט הוסיף כי "חמאס המעיט בתגובה של ישראל".

יואב גלנט בריטניה האיחוד האירופי חמאס טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד