י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ועדת השחרורים החליטה: ניכוי שליש לשולה זקן

בתום 6 חודשים מאז נאסרה, תצא שולה זקן לחופשי; תקופת המאסר לו נידונה - 11 חודש, נקצבה לאחר ניכוי שליש

לחופשי
לחופשי

ועדת השחרורים בבית הסוהר מעשיהו החלטה היום (ב') לשחרר את האסירה שולה זקן ממאסר בתום תקופת שני שליש ממאסרה, ולאחר 6 חודשים מאז החלה לרצות את עונשה בבית הכלא נווה תרצה - היא תצא לחופשי.

זקן החלה בריצוי עונשה בתחילת ספטמבר. בנוסף הוטל עליה קנס של 25 אלף שקל וחילוט של 75 אלף ש"ח. זאת לאחר שהורשעה במשפט הולילנד בקבלת שוחד של מאות אלפי שקלים וכן מתנות וטובות הנאה מעד המדינה המנוח, שמואל דכנר.

השופט דוד רוזן שקיבל את עסקת הטיעון, שלח את זקן ל-11 חודשי מאסר בפועל. "העונש המוצע על ידי הצדדים אינו יכול לעמוד במתחמי הענישה שנקבעו בתיק זה. בהסדרי טיעון אין כדי לשנות את מתחם הענישה", אמר רוזן בעת קריאת גזר הדין. "אני מתקשה לבנות קונסטרוקציה משפטית שתביא לכך שהעונש מתאים למתחם הענישה".

רוזן התבטא בחריפות גם כלפי זקן כשאמר: "זקן פעלה בבוגדנות ועזרה לאולמרט כשותפה לפשע. היא פעלה מתוך חמדנות... אילולא הסדר הטיעון היא הייתה ראויה למאסר של שנים רבות. אין לתת משקל של ממש להודאתה במסגרת ההסדר. היא הורשעה במשפט ממילא. הראיות שמסרה מעגנות את את התשתית הראייתית שהובילה להרשעת אולמרט בשוחד. עם כל הכבוד, התוספת הראייתית אינה נדרשת עוד נוכח הרשעתו של אולמרט".

כזכור, זקן שגוננה על אולמרט, פטרונה לשעבר, לאורך שנים, אך במהלך משפט הולילנד חל קרע בין השניים והיא החליטה למסור עדות נגדו ולהציל את עורה. אז חשפה זקן כי היא הקליטה את אולמרט בסתר לאורך תקופה ארוכה ומהקלטות עולה לכאורה כי אולמרט ניסה להשפיע עליה בדרכים פסולות כדי שלא תעיד נגדו.
שולה זקן שחרור ועדה עד מדינה אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד