כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
איבד את אשתו ובנו

ניצול הטבח: "שכבנו בפנים, הם התחילו לשרוף אותנו"

אבידע בכר, תושב בארי שאיבד את אשתו דנה ובנו כרמל בבוקר השבת ה-7 באוקטובר, על תרחיש האימים שעבר: "מהצרור הראשון עפו לבן שלי הידיים"

ניצול הטבח: "שכבנו בפנים, הם התחילו לשרוף אותנו"

אבידע בכר, תושב בארי, איבד את אשתו דנה ובנו כרמל הי"ד במסע הטבח הרצחני של מחבלי חמאס בבוקר השבת של ה-7 באוקטובר. בשיחתו עם אראל סג"ל ויוסי יהושוע ב-103FM, סיפר על היום הקשה ששינה את חייו.

"שרדנו משהו כמו 12 שעות בממ"ד", תיאר בפתח דבריו. "אנחנו מתחילים להבין שהקיבוץ מתחיל להיכבש. אמרתי לבן שלי שזה נשמע רע. שמענו שאת השכנים מלמעלה רוצחים וששורפים את השכונה. המחבלים עשו עבודה מאוד טובה. מהצרור הראשון עפו לבן שלי הידיים".

בהמשך, הוסיף בצער: "כל מי שירה עלינו, זה לא אלה ששרפו אותנו. אפס חמלה יש לי לגבי הרצועה. אני חושב שהאויב של 6 לחודש הוא לא האויב של 7 לחודש. עד אותו יום העסקתי שני פלסטינים מעזה, אבא בן 70 וילד בן 30 שגזמו עצים, הם עבדו אצלנו כל יום במשך שנה וחצי. שמענו שמישהו מנסה להיכנס הביתה, והבנו שאת הדלת אנחנו לא פותחים. מתחילה מלחמה על הדלת, היא הייתה סגורה אבל לא נעולה. מהצרור הראשון עפו לבן שלי הידיים, שכבנו בפנים, הם התחילו לשרוף אותנו".

"כל השכונה מתחילה לבעור, הם ירו בדלת הממ"ד ופצעו את מי שבפנים, הם שרפו את הבתים עם רהיטים וירו במי שקפץ החוצה מהחלון. הצעירים ירו ושרפו, ואלו שבזזו אותנו היו מבוגרים, הם באו מאורגנים".

"היתה לנו מלחמה על הדלת, קיבלתי צרור דרך הדלת, שפריצים של דם, הבן נפגע, קיבלתי עוד צרור, חטפתי ברגל צרור, ואז הם לא ניסו לפתוח, אולי נדפק המנגנון של הדלת".

חמאס עזה בארי מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד