י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הותיר אישה וארבעה ילדים

אביתר כהן נפל בדרום הרצועה: "איש משפחה למופת"

 אביתר כהן הי"ד בן 42, מכפר סבא, נפל בקרב בדרום רצועת עזה | ראש העירייה: "העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש ומצדיעה לגיבור ישראל שנפל במלחמה על קיומנו ולמען העתיד של כולנו"

אביתר כהן נפל בדרום הרצועה: "איש משפחה למופת"
רס"ן במיל' אביתר כהן הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (שני) הותר לפרסום כי רס"ן במיל' אביתר כהן הי"ד, בן 42, מכפר סבא, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. אביתר הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

"אחי שלי אביתר, לפני שלוש שנים הכרנו כאשר קיבלת אותי לעבוד תחתיך במפעל קוקה קולה, ומאז הפכנו לחברים קרובים. אני כותב את הדברים בקושי רב, בעיניים דומעות וגרון ניחר", ספד לו חברו לעבודה של אביתר, אריאל בסלמן. "אביתר, איך אפשר לתאר אדם כמוך, איש משפחה למופת, ברוך כישרונות, צנוע, ישר דרך, נעים הליכות תמיד עם החיוך הזה שלך, החכמה האדירה שלך והדרך שלך תמיד לפשר ולפייס. נוח בשלום על משכבך איש יקר וניפגש בסוף אתה יודע".

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, כתב כי: "קיבלנו בלב כואב ובצער גדול את ההודעה על נפילתו של רס"ן במיל' אביתר כהן ז"ל. אביתר היה מלח הארץ, חינך את ילדיו לאהבת הארץ, ונלחם בגבורה ובעוז למען המולדת ולמען ביטחוננו. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים ואנחנו נלווה אותם ונסייע להם בכל שנדרש בשעתם הקשה ובאבלם הכבד. העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש ומצדיעה לגיבור ישראל שנפל במלחמה על קיומנו ולמען העתיד של כולנו. יהי זכרו ברוך".

מעיריית כפר סבא נמסר: "בלב שבור ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו של רס"ן במיל' אביתר כהן ז"ל. אביתר, בן 42, נשוי ואב לארבעה, תושב העיר כפר סבא, קצין הדרכה בגדוד 8111 חטיבה 5, נפל אתמול, בקרב ברצועת עזה. העיר כפר סבא כולה מרכינה ראש בצער, משתתפת בצער המשפחה ונלווה את בני משפחתו בשעתם הקשה. מועד הלווייתו יפורסם בהמשך. יהי זכרו ברוך".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד