י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הסבתא מדברת: "זוכרת רכב דוהר לעברנו"

איילה הגר, שנפצעה בתאונת דרכים במוצאי שבת יחד עם נכדה, משחזרת את הרגעים הקשים: "אני לא זוכרת מה היה אחרי הפגיעה, למרות שאמרו לי שהייתי בהכרה... אני זוכרת את הרכב דוהר לעברנו ולא היה לי מה לעשות..." • הערב: תפילת רבים המונית לרפואת הנכד בכותל המערבי, בהשתתפות שלושה אדמו"רים

זירת התאונה. צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים
זירת התאונה. צילום: דוברות כבאות והצלה ירושלים

"אני לא זוכרת מה היה אחרי הפגיעה, למרות שאמרו לי שהייתי בהכרה... אני זוכרת את הרכב דוהר לעברנו ולא היה לי מה לעשות..." אמרה היום (ב) איילה הגר, המאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים הדסה עין כרם, לאחר שנפצעה יחד עם נכדה בצומת שמואל הנביא.

הסבתא הפצועה בת ה-49 הוסיפה: "בבקשה, מכל הנהגים, סעו לאט... ומי שלא מבין למה, שיבוא לביקור קצר בטיפול נמרץ".

כזכור, במוצאי השבת האחרונה אירעה תאונת דרכים ברחוב בר אילן פינת שמואל הנביא בירושלים. איילה הגר, שחצתה את הכביש עם נכדה בן ה-3.5 - נפגעו מרכב חולף.

הילד אברהם מנחם בן פרידה גיטל, מאושפז מאז במצב קשה מאוד אך יציב ביחידת נוירו-כירורגיית ילדים בבית החולים הדסה עין כרם בעיר. הוא סובל מחבלת ראש ועדיין לא יצא מכלל סכנת חיים. סבתו מאושפזת במצב בינוני ויציב ובהכרה מלאה ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

הערב תתקיים תפילת רבים לרפואת הילד ברחבת הכותל המערבי בשעה 21:00, בהשתתפות הסבא רבא האדמו"ר מאלכסנדר, הסבא האדמו"ר מלוצק והדוד האדמו"ר מקרלין סטולין, יחד עם אלפי חסידים מכל החצרות.

ד"ר אמיר זילכה מיחידת טיפול נמרץ ילדים בהדסה עין כרם, שם מאושפז הילד, ציין: ״מדובר בחבלה קשה של ראש ועמוד שדרה ואנו עושים מאמצים ככל הניתן״. הוריו אהרון וגיטל שוחט נמצאים כל הזמן ליד מיטתו של בנם.

״הרופאים בהדסה עושים כמיטב יכולתם. אנו מודים לכל המתפללים לשלומו של אברהם מנחם בן פריידא גיטל, ומבקשים שימשיכו בתפילות לשלומו והחלמתו ויודעים כי כל מה שקרה נשלח על ידי הקב״ה ולמרות הקושי זה מחזק״.

העתירו בתפילה עבור הילד אברהם מנחם בן פרידה גיטל והסבתא הינדא בת מנוחה פייגל לרפואה שלימה.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים

זירת התאונה. צילום: אלימלך הנדלר - סוכנות הידיעות "חדשות 24"
ילד תפילה סבתא כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד