ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
השנה פועלים ישועה!

'100 קולות': המיזם של גדולי הדור אשר ישברו את כל המחיצות

מרן אדמו"ר מויזניץ, מרן הגר"ש גלאי, כ"ק מרן אדמו"ר מטשערנאביל, מרן הגרמ"ש אדלשטיין, כ"ק מרן אדמו"ר מרחמסטרוויקא, מרן הגר"מ בן שמעון, מרן הגר"ב פינקל, מרן הגר"ש שטיינמן וכל צדיקי הדור יזכירו את שמכם ויתפללו עליכם במעמד הדלקת נרות החנוכה • השנה פועלים ישועה!

'100 קולות': המיזם של גדולי הדור אשר ישברו את כל המחיצות
גדולי ישראל מול הנרות צילום: קופת העיר

יוזמה מיוחדת במינה יוצאת לדרך, ובימי החנוכה, במעמדי הדלקת הנרות, יתפללו 100 גדולי הדור, עבור התורמים ל'קופת העיר'.

תרמו עכשיו ומסרו את שמותיכם לתפילת 100 גדולי וצדיקי הדור בימי החנוכה >>>

חז"ל הקדושים כבר הפליגו בחשיבות של המספר 100, ל'היתר מאה רבנים' יש כח מיוחד ועוצמתי מאוד, גם בראש השנה תוקעים 100 תקיעות, כדי לשבר את כוחו של השטן ולהגביר רחמים על כלל ישראל.

כך גם, בימי החנוכה, במעמד הדלקת הנרות זמן מיוחד הנחשב כמסוגל לישועות גדולות בדרך על טבעית, שיתהפך הכל לטובה, יעתירו 100 גדולי התורה, שלכל אחד ואחד מהם יש כח עצום בתפילות הבוקעות מלבו הטהור – ויפעלו ישועה עבור התורמים ל'קופת העיר', יזכירו את שמותיהם בפרטות, בזה אחר זה, שם אחר שם, ישועה אחר ישועה.

לרשימת התורמים שתובא לפני כל גדולי הדור, יוכנסו בסייעתא דשמיא שמותיהם של כל מי שיתרמו למגבית החנוכה של 'קופת העיר', אשר נוסדה על ידי גדולי וצדייק הדור ואשר מטרתה לפרנס משפחות של אברכים תלמידי חכמים, למען יוכלו להמשיך ולשקוד ביתר שאת על התורה הקדושה.

ההזדמנות פתוחה בפני כל אחד ואחת. הזקוקים לישועה, חשוכי ילדים, מעוכבי שידוכים, הורים שמתמודדים עם ילדים מאתגרים, בחורי ישיבות שרוצים הצלחה שייפתחו עיניהם בלימוד התורה הקדושה, אנשי עסקים המבקשים לפרוץ קדימה ולהצליח בכל אשר יפנו – אל תחמיצו את ההזדמנות, השנה לא ניתן לימי החנוכה לעבור בלי לקחת מהם משהו.

השנה פועלים ישועה! בכח התפילה והזעקה של 100 גדולי הדור שליט"א. מרן אדמו"ר מויזניץ, מרן הגר"ש גלאי, כ"ק מרן אדמו"ר מטשערנאביל, מרן הגרמ"ש אדלשטיין, כ"ק מרן אדמו"ר מרחמסטרוויקא, מרן הגר"מ בן שמעון, מרן הגר"ב פינקל, מרן הגר"ש שטיינמן וכל צדיקי הדור יזכירו את שמכם ויתפללו עליכם במעמד הדלקת נרות החנוכה.

תרמו עכשיו ומסרו את שמותיכם לתפילת 100 גדולי וצדיקי הדור בימי החנוכה >>>



קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד