י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יעלון על ארגון להבה: תופעה חשוכה ומסוכנת

שר הביטחון התבטא בחריפות נגד ארגון להבה • גופשטיין: "מציע לבוגי לפעול להוצאה מחוץ לחוק של התנועה האיסלאמית"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

"הם מכונים בטעות ימין קיצוני אבל הם לא מייצגים בעיניי שום ימין", כך התבטא היום (ב) שר הביטחון יעלון, "לפחות לא הימין שאני מכיר. הם פשוט מייצגים תופעה חשוכה ומסוכנת".

השר פרסם בעמוד הפייסבוק, כי כפי שפורסם אמש בערוץ 2, "פניתי לאחרונה לגורמים המשפטיים במערכת הביטחון ובשירות הביטחון הכללי כדי שיבחנו האם ניתן להגדיר את ארגון להב"ה כהתאחדות בלתי מותרת".

הוא מסביר את הצעד "עשיתי זאת, כי אסור לנו כמדינה להרשות תופעות גזעניות המסכנות באופן ממשי את מרקם החיים כאן. עשיתי זאת, כי אנו חייבים להיאבק בכל דרך בניסיונות להפלות בין בני אדם רק בשל גזעם, צבעם, מינם".

"מי שמפיץ שנאה בדרכים כאלו ואחרות כלפי המיעוט הערבי בפרט וכלפי כל מי ששונה בכלל – הוא מסוכן לחברה הישראלית רבת הגוונים, ואינו מייצג את הערכים היהודיים עליהם גדלנו ולאורם חובתנו להוביל את מדינת ישראל".

לדבריו, חברי ארגון להב"ה מכונים בטעות "ימין קיצוני". "הם לא מייצגים בעיניי שום ימין, לפחות לא הימין שאני מכיר. הם פשוט מייצגים תופעה חשוכה ומסוכנת שאין לה קשר לימין השפוי, שומר החוק והליברלי. כולנו, אנשי ימין ושמאל מכל הגוונים, חייבים להתאחד נגד תופעות מסוכנות שכאלו, ולהילחם בהן בחורמה בכל דרך שהחוק מתיר לנו".

יו"ר להב"ה בנצי גופשטיין אמר אמש בתגובה, "אני מציע לבוגי לפעול להוצאה מחוץ לחוק של התנועה האיסלאמית ואחר כך להתעסק עם ארגון לגיטימי שפועל נגד התבוללות..". עוד הוסיף, "לאחר שמשטרת ישראל והשב"כ ניסו להפליל אותנו ללא הצלחה, ובמקום ששר הביטחון יטפל באויבי ישראל הוא מנסה לקבל קולות מהשמאל ונלחם בארגון להבה. ארגון להבה פועל להצלת בנות ישראל וראוי לפרס ישראל".
להבה גופשטיין גזענות בנות התבוללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד