י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפו: "במקום הזה שכלנו את אביגיל ויעל"

משפחת גרוס קיימה מסיבת עיתונאים לרגל הולדת הבן: "אולי אפשר לומר שזו חוויה מתקנת, עד כמה שאפשר לומר 'מתקנת' על הסיטואציה הזו" • "השנה האחרונה הייתה קשה מאוד, כזו שלא שוכחים אותה. כל רגע וכל יום חושבים על הבנות. זה נסיון שאפשר ליפול ולשקוע בו" • תיעוד וידאו ותמונות

התינוק החדש לבית משפ' גרוס. צילום: קובי הר צבי
התינוק החדש לבית משפ' גרוס. צילום: קובי הר צבי



"יש לנו נסיון כל יום"

הילדים משתחררים לפני כשנהצילום: הילדים משתחררים לפני כשנה
הילדים משתחררים לפני כשנה


לשאלת העיתונאים, מה יהיה שמו של התינוק החדש, השיב האב "אנחנו עדיין לא סגורים על השם, אנחנו פתוחים לרעיונות".

האב: "הדאגה, ההתעניינות והחיבוק של הציבור נותנים לנו המון כוח. כשנכנסו לכאן, שוחחנו עם הרופאה שביצעה את ההחייאה על הילדות, וזו הייתה חוויה מתקנת להראות לה את התינוק החדש שנולד הבוקר.

"ידענו אז והיום שמוטל עלינו להתקדם קדימה. לא לשקוע באותו מקום ולראות את החיסרון. זה קו דק מאוד, יש לנו את הנסיון הזה כל יום, זה נסיון שאפשר ליפול ולשקוע בו. מצד שני, אפשר לצמוח מזה ולראות כמה טוב יש בחיים, כמה יופי, כמה שמחה, אין ספק שה' נותן כוח".

כזכור, לפני כשנה, ההורים התמודדו עם אסון, בעת ששיכלו את שתי בנותיהם - אביגיל ויעל גרוס ע"ה - באסון ההדברה הקשה. הבנים רפאל יצחק אייזיק ואחיו חיים מיכאל שלמה, שנפצעו באורח קשה, שוחררו לאחר כחודש מבית החולים שניידר.

מאז שחרורם מבית החולים הפך האב הרב שמעון גרוס למרצה מבוקש. בכל מקום הוא מספר את סיפור הגבורה וההתמודדות הקשה עם פטירת בנותיו הקטנות, והרגעים הקשים בבית החולים.





















גרוס לידה עיתונאים בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד