כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לקראת הבחירות: קול ברמה משיקה 'אולפן פוליטי'

תוכנית פוליטיקה שבועית המשלבת ראיונות מתמודדים, אירוח פרשנים וניתוח סקרים לקראת הבחירות, בהגשת רונן כץ

צילום: נתן לזרי
צילום: נתן לזרי

בתחנת הרדיו 'קול ברמה' נערכים לקראת הבחירות ומשיקים תוכנית פוליטיקה שבועית המשלבת ראיונות מתמודדים, אירוח פרשנים וניתוח סקרים לקראת הבחירות

את התוכנית יגיש רונן כץ, הכתב הפוליטי של "קול ברמה", והיא תשודר מידי יום שלישי בשעה 20:00. בתוכנית יתארחו פוליטיקאים, מנהלי קמפיינים פרשנים וסוקרים. לצד הדיונים באולפן יוצגו משאלי רחוב, שקלול הסקרים האחרונים ותחזיות לקראת הבחירות, בהתאם להתפתחויות ואירועי השבוע החולף.

"אולפן פוליטי", תוכנית אקטואליה חדשה בהגשת רונן כץ, תעלה מחר (ג', 6.1) בשעה 20:00 ב"קול ברמה" ותסקר את ההתפתחויות לקראת הבחירות. בתוכנית יתארחו מידי שבוע מתמודדים בבחירות הקרובות לצד פרשנים מובילים וידונו בסוגיות הבוערות. לצד הדיונים, תציג התוכנית שקלול של כל הסקרים שבוצעו באותו שבוע, תביא קולות מהרחוב החרדי והכללי וכן תחזיות להרכבים פוטנציאליים לממשלה הבאה בעקבות הסקרים ועל פי אירועי השבוע.

רונן כץ, הכתב הפוליטי של "קול ברמה", ימשיך להגיש במקביל גם את "יומן הצהריים" בתחנה.

"קול ברמה" הוקמה לפני למעלה חמש שנים והינה תחנת הרדיו החרדית המואזנת ביותר, זאת על פי סקרי TGI. על פי הסקר האחרון שפורסם באוגוסט 2014, "קול ברמה" היא התחנה החרדית המואזנת ביותר עם 6.1 אחוזי האזנה. על פי נתוני סקר הרשות השנייה שפורסם באותו חודש, קול ברמה מובילה במגזר החרדי עם 10 אחוזי האזנה.

עו"ד אריאל דרעי מנכ"ל התחנה מסר: "קול ברמה מהווה במערכת הבחירות הנוכחית את הבמה התקשורתית המרכזית בכל הנוגע להתרחשויות הפנים חרדיות והתוכנית החדשה "אולפן פוליטי" מביאה לידי ביטוי אלמנט חשוב זה במתוכנת דינאמית ואינטראקטיבית".
קול ברמה בחירות אקטואליה שבועי רונן כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד