כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
וכמה שווה יוסי כהן?

סקר מנדטים: זינוק לגנץ, נתניהו מתרסק

סקר מנדטים חדש מראה כי המחנה הממלכתי בראשות גנץ מקבל 37 מנדטים, בעוד הליכוד 18 בלבד. אחרי הודעת מיכאלי על פרישתה מראשות המפלגה, העבודה יורדת מתחת לאחוז החסימה - ומרצ מקבלת 4 מנדטים

נתניהו וגנץ במליאה
נתניהו וגנץ במליאה צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

חודשיים לתוך המלחמה, סקר 'חדשות 13' מנסה להעריך את תמונת המצב הפוליטית: המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ מזנקת ל-37 מנדטים, והליכוד יורדת ל-18. יחד עם זאת, יש עתיד של יאיר לפיד יורדת גם היא ל-15 מנדטים. ש"ס מקבלת 9 מנדטים, ישראל ביתנו של ליברמן מתחזקת ל-8, יהדות התורה ועוצמה יהודית של בן גביר עם 7 מנדטים כל אחת.

הציונות הדתית של סמוטריץ זוכה ל-5 מנדטים וכך גם רע"ם וחד"ש-תע"ל. אחרי ההודעה של מרב מיכאלי על כך שתפרוש מראשות מפלגת העבודה, מרצ עוברת את אחוז החסימה עם 4 מנדטים, והעבודה ובל"ד לא עוברות את אחוז החסימה.

הסקר בדק אף כמה תקבל מפלגה בראשותו של ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, ומצא כי היא תזכה ל-12 מנדטים, שאת רובם תיקח מהמחנה הממלכתי ומיש עתיד. אם ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט ירוץ, מפלגה בראשותו תקבל 19 מנדטים, רובם מהמחנה הממלכתי.

במחנה השמאל נבדק איך תשפיע ריצה משותפת של העבודה ומרצ בראשות יאיר גולן, שבשבת השחורה חילץ רבים מהטבח במסיבת הטבע בנובה, והתברר כי מפלגה כזו תזכה ל-12 מנדטים.

סקר מנדטים בנימין נתניהו בני גנץ יוסי כהן הליכוד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד