ינציחו את פועלו

"חלם חלומות גדולים על העתיד": אליה יאנובסקי למנוחות

הלווייתו של סרן (במיל’) אליה יאנובסקי תתקיים היום בהר הרצל | אליה עבד ברשות שדות התעופה שם מבטיחים כי ימצאו את הדרך להנציח את פועלו

"חלם חלומות גדולים על העתיד": אליה יאנובסקי למנוחות
אליה יאנובסקי הי"ד צילום: דובר צה"ל

בבית העלמין שבהר הרצל מובא למנוחות הבוקר (שלישי) אליה יאנובסקי הי"ד שנפל ב'זירת המטענים' בחאן יונס. בנוסף אליו נפלו עוד ארבעה מהגדוד באירוע המטענים. אחיו, דניאל, סיפר ל-ynet כי אליה גדל בשכונת בית וגן החרדית, אבל היה לו ברור תמיד שהוא הולך לשירות צבאי הכי קרבי שאפשר".

עוד אמר כי "הוא חלם חלומות גדולים על העתיד, על הטיולים, על התואר, ועל מעבר לארה"ב כדי לחוות משהו שונה. אליה בשבילי היא לא רק אח, הוא היה החבר הכי טוב שלי. אהבנו מאוד לטייל ברחבי הטבע ביחד. היה לנו קליק מיוחד בטיולים האלה. שנינו אהבנו לסתום את הפה וליהנות מהטבע בשקט ביחד.

אליה גויס מ-7 באוקטובר ומאז היה בלחימה, גם ביישובים בעוטף וגם בתוך רצועת עזה. הוא היה בחור שקט, שמדבר במבט עמוק. למרות הפחד האישי שלו מהגרוע מכל, הוא פיקד על הלוחמים שלו ללא היסוס. הוא תמיד היה מאלו שלוקחים משימה והולכים איתה עד הסוף".

אליה הי"ד עבד בנתב"ג כמפקד ביחידת מגן של חטיבת הביטחון של רשות שדות התעופה. בהודעה שפורסמה נכתב כי "ברשות שדות התעופה ובנתב”ג שולחים תנחומים חמים וחיבוקים למשפחתו ומבטיחים כי ימצאו את הדרך להנציח את פועלו".

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל חאן יונס

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד