כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נערכים ליום שאחרי

במפלגתו של גנץ שוקלים להציע לכחלון ריצה משותפת

בדיונים בקרב אנשי המחנה הממלכתי עלה שמו של שר האוצר לשעבר משה כחלון כמועמד אפשרי לריצה משותפת בבחירות הקרובות. גנץ בישיבת הסיעה: "לעשות את מה שנכון למדינה - הדבר הכי מתגמל פוליטית"

במפלגתו של גנץ שוקלים להציע לכחלון ריצה משותפת
משה כחלון צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

בשיחות שנערכו לאחרונה במחנה הממלכתי עלה שמו של משה כחלון, שר האוצר לשעבר, כמועמד לריצה משותפת בבחירות הקרובות - זאת במסגרת מפלגתו של גנץ, שלא בהכרח תכלול את חברי "תקווה חדשה", כך דווח ב"חדשות 12".

עוד דווח כי גדעון סער לא מתכנן לעזוב את הממשלה לפני שתסתיים המלחמה ויחזרו כל החטופים, זאת לעומת גנץ שמשאיר הכל פתוח, ואף הבהיר בישיבת הסיעה בשבוע שעבר כי "לעשות את מה שנכון למדינה - הדבר הכי מתגמל פוליטית".

לפני מספר ימים דווח כי בדיון של המחנה הממלכתי אנשי 'כחול לבן' אמרו שצריך להיערך לעזוב את ממשלת נתניהו בטווח הקרוב. מדובר בחברי הכנסת מיכאל ביטון ואורית פרקש הכהן. ביטון אמר בדיון: "צריך לקצר את השהייה בממשלה. ביבי בקמפיין". חברתו למפלגה פרקש הכהן אמרה: "מסתייגת מנוסח ההסכם שמחייב להישאר עוד שנה וחצי".

ב'תקווה חדשה' אמרו מאידך כי "זו טעות לאומית". מי שאמר זאת היה חבר הכנסת זאב אלקין, פליט 'הליכוד' לשעבר שאמר: "זו תהיה טעות ברמה לאומית לעזוב".

גדעון סער בני גנץ בחירות לכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד