י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
עבר את מבחן הלשכה

בן 17 הפך לעורך הדין הצעיר ביותר אי פעם

צעיר מקליפורניה בן 17 הפך לעורך הדין הצעיר ביותר אי פעם במדינה לאחר שעבר את מבחן הלשכה. הצעיר ניגש לבחינה ביולי האחרון וקיבל את תוצאות הבדיקה ב-9 בנובמבר. "זה לא היה קל, אבל זה היה שווה את זה", אמר בהצהרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: FREEPIK

משרד התובע המחוזי אמר שאחד מהמתמחים עבר את הבחינה של לשכת עורכי הדין של מדינת קליפורניה בגיל 17. משרד התובע המחוזי של מחוז טולאר אמר השבוע שעל פי בדיקה, פיטר פארק הוא האדם הצעיר ביותר שעבר את הבחינה בקליפורניה.

לשכת עורכי הדין של המדינה מסרה לסוכנות הידיעות AP כי היא אינה יכולה לאשר שפארק הוא הצעיר ביותר, אך הלשכה בירכה על הישגו.

"לעבור את מבחן לשכת עורכי הדין בקליפורניה הוא הישג חשוב בכל גיל, ועבור מישהו צעיר כמו מר פארק, זה הישג יוצא דופן ושווה לחגוג אותו", אמרה מנכ"לית הלשכה לאה ווילסון.

פארק ניגש לבחינה ביולי האחרון וקיבל את תוצאות הבדיקה ב-9 בנובמבר, כך לפי פרקליטות המחוז.

"זה לא היה קל, אבל זה היה שווה את זה", אמר פארק בהצהרה.

פארק החל את בית הספר התיכון באקדמיית אוקספורד בסיפרס, קליפורניה, בשנת 2019 בגיל 13 ובמקביל החל ללמוד משפטים למשך ארבע שנים בבית הספר למשפטים של אוניברסיטת צפון-מערב קליפורניה, לאחר שהשלים בחינות ברמת מכללה.

פארק סיים את לימודיו בתיכון בשנת 2021 והתמקד בלימודי משפטים, וסיים השנה. הוא הפך לעורך דין בפרקליטות המחוז באוגוסט האחרון, הוא חגג 18 בסוף נובמבר והושבע לתפקיד פרקליט ביום שלישי האחרון.

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד