כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נמצאה ללא רוח חיים

לאחר חודש וחצי נעצר חשוד ברצח מנהיגת בית כנסת

משטרת דטרויט עצרה חשוד ברצח מנהיגת בית כנסת בעיר שנרצחה בחודש אוקטובר האחרון. פרס כספי הובטח עבור מידע שיוביל למעצרו. בחודש נובמבר, נעצר חשוד על ידי משטרת דטרויט אך שוחרר ללא כל אישומים

לאחר חודש וחצי נעצר חשוד ברצח מנהיגת בית כנסת
אילוסטרציה צילום: Pixabay

משטרת דטרויט הודיעה כי היא חוקרת מידע חדש בחקירת הרצח של, סמנתה וול, מנהיגת בית הכנסת שנרצחה בחודש אוקטובר האחרון, ועצרה חשוד במעשה.

"במאמץ להבטיח את שלמות החקירה המתמשכת, לא יפורסמו פרטים נוספים בשלב זה", נמסר מהמשטרה. "המשטרה מתכננת לפרסם עוד פרטים בעתיד הקרוב", נאמר בהודעה.

וול, בת 40, היתה נשיאת בית הכנסת במרכז העיר. היא גם עבדה עבור חברת הקונגרס אליסה סלוטקין, ובקמפיין הבחירות של התובעת הכללית של מישיגן, דיינה נסל, שתיהן דמוקרטיות.

המשטרה הודיעה בסוף אוקטובר כי גופתה נמצאה ללא רוח חיים לאחר שנדקרה מספר פעמים בסמוך לביתה, שובל של דם נמצא ליד ביתה, שם מאמינים החוקרים שהפשע התרחש.

בחודש נובמבר, נעצר חשוד על ידי משטרת דטרויט אך שוחרר ללא כל אישומים. פרס של 15 אלף דולר הובטח עבור מידע שיוביל למעצר של הרוצח.

סמנתה וול, בת 40, מבית הכנסת אייזק אגרי במרכז העיר דטרויט, נמצאה דקורה למוות מחוץ לביתה בשכונת לאפייט פארק בעיר, ביום שבת, 21 באוקטובר.

 

רצח ארצות הברית בית כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד