כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בדיון החסוי

הח"כ לנתניהו: "חשוב שאתה אומר בעזרת השם. זה גם מוסיף למורל"

במהלך הדיון בוועדת חוץ וביטחון אמר חה"כ משה רוט לנתניהו: "מאוד חשוב שאתה אומר בעזרת השם". חה"כ אלעזר שטרן תקף את חה"כ לימור סון הר מלך שאמרה לנתניהו שהיא מתפללת שתהיה לו תבונה אלוקית. "ראש הממשלה, אתה מבין עם מה אנחנו מתמודדים פה?", תהה

הח"כ לנתניהו: "חשוב שאתה אומר בעזרת השם. זה גם מוסיף למורל"
נתניהו בוועדת חוץ וביטחון צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

במהלך הדיון הארוך שנערך אמש (שני) בוועדת החוץ והביטחון בהשתתפות ראש הממשלה נתניהו, התפתחה סערה לאחר שחה"כ אלעזר שטרן (יש עתיד) אמר כי הוא "מתפלל כל בוקר, אבל בעיקר מרגיש בטוח שראש השב"כ והרמטכ"ל מנהלים את המלחמה".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הדיון דיבר נתניהו על הצורך בחימוש לצה"ל ועל הגיבוי הבינלאומי למען השגת הניצחון, "אנחנו צריכים חימושים וגיבוי אמריקני כדי לנצח", אמר.

חה"כ לימור סון הר מלך פנתה לנתניהו ואמרה לו: "אני מתפללת עבורך שהקב"ה ישלח לך תבונה אלוקית. תמונת הניצחון היחידה - זה רק אם ההתיישבות בעזה תחזור".

חה"כ אלעזר שטרן אמר בתגובה: "אדוני רוה"מ, אתה מבין עם מה אנחנו מתמודדים פה?". שטרן הוסיף: "אני קם בבוקר ומתפלל וככה זה מסתכם עם הקב"ה. במלחמה אני צריך טילים. אני בעיקר מרגיש בטוח שראש השב"כ והרמטכ"ל מנהלים את המלחמה".

חה"כ משה רוט (יהדות התורה) אמר לראש הממשלה נתניהו: "מאוד חשוב שאתה אומר בעזרת השם. זה גם מוסיף למורל".

חה"כ אברהם בצלאל (ש"ס) ביקש לחזק את דבריה של לימור סון הר מלך ואמר: "אני מתחבר לדברים של לימור, בלי הקדוש ברוך אין לנו שום סיכוי".

לימור סון הר מלך הוסיפה בדיון ברוח ימי חג החנוכה כי "אם המכבים היו מסתכלים על המציאות כפי שהיא הם אפילו לא היו נכנסים למלחמה".

ועדת חוץ וביטחון בנימין נתניהו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד