כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הנהלת מחוז מרכז במאוחדת התקבלה בבתי רבני פרדס כץ לרגל פתיחת המרכז הרפואי החדש

ביקור רב רושם במעונם של רבני שכונת פרדס כץ בבני ברק  //"אני עוקב אחרי הפעילות המבורכת שלכם  בשכונה במשך שנים רבות, אני שמח בהתרחבות השירותים שיוכלו התושבים לקבל", אמר הגר"מ חזקיהו ||  "הציבור מרוצה מכם, כי אתם קשובים לו", אמר הגרי"א שוורץ || מנהל המחוז הרב משה כהן: "מאוחדת הכי גדולה במגזר החרדי, ולכן אנחנו משקיעים בצורה המרבית בציבור החרדי. לא בכדי יש לנו כאן בשכונה את כלל השירותים. חשבנו על הכל, מרפואת נשים ועד מרפאת שבת"

הנהלת מחוז מרכז במאוחדת התקבלה בבתי רבני פרדס כץ לרגל פתיחת המרכז הרפואי החדש
מאוחדת מחוז מרכז צילום: באדיבות המצלם

לרגל פתיחת המרכז הרפואי החדש 'מאוחדת' בפרדס כץ עלו הנהלת המחוז בראשות מנהל המחוז הרב משה כהן לרבני שכונת פרדס כץ כדי לקבל את ברכתם.

במסגרת הביקור המיוחד התקבלו הרב משה כהן, מנהל המחוז, יחד עם אורי אברהם מנהל התפעול ואיתן דאר מנהל הכספים, לצד מתאמי קשרי הקהילה, ר' שמשון פרג, ר' חנוך זילברפרב, ר' ישראל בן ששון, ר' נתי צישינסקי, ר' יהודה פרנקל ור' יוסי טייטלבוים, במעונם של הרבנים החשובים, הגאון רבי יהודה אריה שוורץ, הגאון רבי אהרן שפירא והגאון רבי משה חזקיהו.

במהלך ביקורם הציג מנהל המחוז בפני הרבנים את המרכז הרפואי החדש של 'מאוחדת' אשר מתפרש על פני כ-500 מ"ר ובו יוענקו מגוון שירותי הרפואה הראשונית והמקצועית, לצד מרפאת שיניים מתקדמת, כאשר בהמשך אף יפתח בית מרקחת לשירות הציבור.

הגאון רבי משה חזקיהו ציין את היותם של אנשי 'מאוחדת' בגדר "שלוחי מצווה", וזאת, "משום שהנכם מסייעים לאנשים בשעתם הקשה ולא מניחים לאף מקרה, מורכב ככל שיהיה. ולא בכדי צברתם מוניטין בשכונה, כקופת החולים שעוזרת לכולם ונותנת מענה מקצועי". הגר"מ חזקיהו הוסיף: "אני עוקב אחרי הפעילות המבורכת שלכם בשכונה במשך שנים רבות, אני שמח בהתרחבות השירותים שיוכלו התושבים לקבל". הגר"מ ציין כי כל פנייה שהעביר עד כה למנהלי קשרי הקהילה, זכתה למענה וסיוע, ובירך את הנוכחים בהצלחה רבה בפעולתם הברוכה. 

לאחר מכן ביקרו בביתו של הגאון רבי אהרן שפירא שאמר לרב משה כהן, כי "כשמכם כן אתם, 'מאוחדת', על שום שהנכם מאחדים את כולם יחד ודואגים לטיפול הרפואי הטוב ביותר עבור כלל הציבור. אנחנו, כלל תושבי השכונה, אסירי תודה על העשייה והפעילות הרבה". הגר"א שפירא אף ציין כי שיתוף הפעולה של 'מאוחדת' עם גורמים רפואיים מובילים כגון המרכז הרפואי 'מעיני הישועה', הינו לתועלת גדולה.

מנהל המחוז הרב משה כהן הציג בפני הרבנים את השירותים הרבים של הסניף החדש וציין כי מאוחדת הקופה הכי גדולה במגזר החרדי, ולכן אנחנו משקיעים בצורה המרבית בציבור החרדי. לא בכדי יש לנו כאן בשכונה את כלל השירותים. חשבנו על הכל, מרפואת נשים ועד מרפאת שבת".

דברים חמים נשמעו במעונו של הגאון רבי יהודה אריה שוורץ, רב 'נחלת סירוקה', שציין כי "מאוחדת הם ברכה לשכונה שלנו. "אני רוצה לאחל  שלא תהיה לכם כלל עבודה... אבל מה שבכל זאת יגיע לפתחכם, יבורך בהצלחה גדולה. זה מגיע לכם, משום שהנכם מגלים הבנה והשקעה בכל שכבות הגיל".

מנהל המחוז הרב משה כהן ציין בפני הרבנים את הקפדתה של 'מאוחדת' לקיים כינוסי רפואה והלכה, בה מתקיימים מפגשי דיון נרחבים בין רבנים לרופאים בנושאים החשובים ביותר.

הגרי"א שוורץ הוסיף, כי הוא בטוח בכך שצוות המרפאה החדשה יעניק את המענה הנכון לתושבים, כפי שנהגו במרפאות הקופה עד כה. "הציבור מרוצה מכם, כי אתם קשובים לו. יש שיתוף פעולה חשוב של הרבנים והרופאים בשכונה, ואני מברככם שתמשיכו לתת שירות טוב לציבור".

הרב משה כהן מנהל מחוז מרכז: "מאוחדת ממשיכה להעמיק את אחיזתה במגזר החרדי כולו, ובעיר בני ברק בפרט. המרכז הרפואי החדש בשכונת פרדס כץ הינו עוד נדבך במתן שירות מונגש ובפרישה רחבה בכל שכונות העיר. במרפאות הפרושות בעיר מכהנים רופאים בכירים, ביניהם גם מנהלי מחלקות בבתי חולים, ולצד זאת - אנו מגדילים את פרישת בתי המרקחת בעיר, כאשר בקרוב גם ייחנך בית המרקחת במרפאת פרדס כץ".

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד