כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

קהילה בכוננות: 20 אברכים סיימו קורס חובשים

במעמד ראשי ארגון הצלה ונציגי מד"א, סיימו למעלה מ-20 כונני הצלה קורס חובשים ומצטרפים למאות כונני הארגון הפרוסים בכל הארץ

קהילה בכוננות: 20 אברכים סיימו קורס חובשים
מתנדבי הצלה צילום: באדיבות המצלם

על רקע מצב החירום בכל הארץ, נערך השבוע סיום קורס חובשים לאברכים מחסידות ויז'ניץ' שיצטרפו למאות מתנדבי הצלה, שעושים לילות כימים במסירות להצלת חיים.

באירוע סיום הקורס השתתפו גם חברי הנהלת הצלה, ובראשם היו"ר הרב אשר שלומוביץ', המנכ"ל הרב יעקב יוזעף, הסמנכ"ל הרב חיים ברגמן ונציגי מד"א.

החובשים החדשים שסיימו את הקורס בהצלחה, קיבלו בטקס הסיום תיק כוננים הכולל ציוד אישי מציל חיים לצד מכשיר קשר, מדי מתנדבים ואפוד הצלה. קמב"צ הצלה מנחם אינדיג איחל למתנדבים החדשים את ברכת הדרך וציין כי הנהלת הארגון תעמוד לימינם בכל מה שיצטרכו למעם הצלת החיים

יו"ר הצלה הרב אשר שלומוביץ בירך את המסיימים ואמר "בימים אלה, בהם כל הארץ היא חזית, ניצבים מתנדבי הצלה במסירות אין קץ ומסייעים להצלת חיים בכל הארץ. מתחילת המלחמה ידיהם של הכוננים והחובשים עמוסות בפעילות, ותוספת חשובה של עוד חובשים תהיה בוודאי לעזר בהצלת חיים נוספים".

מנכ"ל הצלה הרב יעקב יוזעף הוסיף "היוזמה הקהילתית לקורס ייעודי שיכשיר מתנדבים בתוך הקהילה, היא דבר חשוב שיכול להוות מודל להכשרת מצילי חיים גם בקהילות אחרות. ארגון הצלה פועל תחת הקפדה על כללי ההלכה והכוונה של רבנים חשובים ובראשם רב הצלה הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, רב מערב בני ברק"

הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד