כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מאירים את החושך

נפצע מאר פי ג'י בעזה ומתאושש: "הצילו את חיי וחיי חיילי"

סרן אריאל אלפי, מ"מ שריון בגדוד 9215, נפצע יחד עם צוות הטנק שלו במהלך הלחימה בעזה. הוא הובהל במסוק לסורוקה ועדיין מאושפז במחלקת השיקום. "זכות לעמוד היום ולהודות לאנשים היקרים שהצליחו במשימתם"

נפצע מאר פי ג'י בעזה ומתאושש: "הצילו את חיי וחיי חיילי"
אריאל אלפי וד"ר צחי סלוצקי צילום: דוברות סורוקה

היום, בטקס הדלקת נר שישי של חנוכה שהתקיים בבית החולים סורוקה, סרן אריאל אלפי, מגדוד 9215, הודה לצוותים המטפלים בסורוקה וליחידת ר"מ 2 וסיפר על הנס הפרטי שלו: "לפני כחודש, נפצעתי עם הצוות מאר פי ג'י שפגע בטנק שלנו. יש לי את הזכות לעמוד היום ולהודות לאנשים היקרים שהצליחו במשימתם - להציל את חיי וחיי חיילי. בשם כל החיילים הפצועים ואנשי כוחות הביטחון שמאושפזים בבית החולים בשם כולנו אני מודה לצוותים שעושים לילות כימים, מטפלים בפצועים שמגיעים לפה משדה הקרב ופועלים להשיב אותנו לשגרת חיינו אף שלעיתים הדבר נראה בלתי אפשרי. הם לעולם לא מרימים ידיים ובהשקעה אינסופית ומסירות אין קץ נלחמים על כל פצוע בדרך מופלאה".

עוד אמר: "אני מודה גם לאנשי חיל הרפואה ובפרט לר"מ 2 סורוקה היקרים שפועלים עבורנו מתחילת הלחימה שדואגים לכל צרכינו. החיזוק והחום נותנים לנו כוח להתמודד עם הימים הלא פשוטים באשפוז. אני משתתף בצערם של משפחות הנופלים, ושולח להם חיבוק חזק. חנוכה הוא חג האור. חג שבו אנו מראים שמעט מהאור מסלק הרבה מן החושך. וכמו בימים ההם, גם בזמן הזה, נוסיף לעמוד ולהאיר למול החושך העצום שמנסה - ולא יצליח - לכלות אותנו ובעזרת השם חיילנו ישובו לשלום ובניצחון גדול. אני מאחל לעם ישראל שנזכה שהאור הגדול שנדלק במדינה מאז שבת השחורה יסלק הרבה מהחושך ושנמשיך להיות מוארים מהעוצמות הפנימיות והחיצוניות שיש לעם המדהים הזה. חג שמח לכל עם ישראל ובברכת רפואה שלימה לכל פצועינו".

ד"ר צחי סלוצקי סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי אמר: "בכל סבבי הלחימה, וגם הפעם, מיומה הראשון של מלחמת חרבות ברזל, הצוותים בסורוקה מעניקים טיפול לכל החיילים, כוחות הבטחון והאזרחים הפצועים. צוותים רב מקצועיים עובדים ללא לאות תוך מטרה אחת - להציל חיים ולהעניק את הטיפול הטוב ביותר לפצועים ואת המעטפת הנדרשת לבני המשפחה. אני מאחל לכל הפצועים החלמה מלאה ומהירה וחג שמח".

בית חולים סורוקה חנוכה הדלקת נרות חנוכה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד