כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

12 שאלות על מה שקורה בש"ס • טור אורח

מה באמת עומד מאחורי הפרישה המתוקשרת של דרעי? • איך הגיעה ש"ס למצבה היום? • אלי זלמנוביץ מחפש תשובות

אלי זלמנוביץ
אלי זלמנוביץ

כמה שאלות גלויות לאריה דרעי:

1. חברת ההפקות שבנתה את אוהל הצביעות ברחוב הקבלן אומרת שמלכתחילה שכרו אותה ל-3 ימים. אז איך הכרזת בשידור שאתה מבקש לפרק את האוהל בגלל השלג הצפוי וההפרעה לשכנים?

2. אם השטח באמת היה איתך מדוע היו צריכים להעמיד אוטובוסים חינם, להזמין זמרים וגם אוכל חינם?

3. זוכרים את המשפט "מה שהצענו לבחור עד כה זה רק מרחמים ובשום מצב הוא לא יקבל יותר..."? אז איך פתאום אתה מוכן לפרוש למען השלום משום שאתה מרגיש שבגללך יש מחלוקת? הרי היית יכול לפרוש כבר לפני שנה או פשוט לא לכפות עצמך על ש"ס ומרן ולהשאיר את ישי בראשות ש"ס ולהמשיך להנהיגה בשלום ובשלווה?

4. אם הקלטות הם דבר כל כך חמור, מדוע בריונים עלומים הניחו לשר אלי ישי מכשירי האזנה בביתו בארון התקשורת לפני כ-12 שנה בתחילת כהונתו בראשות ש"ס, כאשר התנזים הודיע כי הוא עומד מאחורי המעשה?

5. מי הוא זה ששילם מאות אלפי השקלים שעלה קמפיין האלילות האידיוטי של דרעי בשבוע האחרון?

6. לו היית פורש לפני חודשיים היה הרב אלי ישי עומד בראשות התנועה. אז מדוע פרשת רק לאחר שגרמת לישי לפרוש ולאחר שדאגת שחברי מועצת החכמים יצאו נגדו? האם זה כדי שלא תהיה אופציה של הנהגה ויאלצו להחזירך?

7. האם יש קשר בין פרישתך למצב האומלל בו הייתה נמצאת ש"ס בסקרים לפני כשבועיים, כאשר בחלק מהסקרים לא עברה את אחוז החסימה? האם חששת ממצב שמפלגתו של הרב אלי ישי תביא יותר מנדטים ממך?

9. האם לדרעי נפל האסימון שבשום סיטואציה לא תוכל לשבת בשולחן הממשלה. לא אצל בוזי וציפי ולא אצל נתניהו. בין השאר בשל ההסבר המתוק של מרן על היותו בעיני החילונים עבריין מורשע?

10. האם הצליח דרעי בפרישתו למנוע דיון ציבורי בדברים הקשים שמרן אמר עליו ובהם ההגדרה רשע?

11. האם זה מקרה שהעיתונות החרדים מגוייסת למענו של דרעי ומציגה את ישי באור שלילי ועורכים לו דה לגיטימציה?

12. האם לא עדיף שישי ירוץ ויעביר 4-5 מנדטים מבנט, הליכוד וכחלון לכיון הגוש החרדי? האם עדיף לאבד את אותם מנדטים העיקר שישי לא יוכיח את כוחו? האם רק לדרעי מותר להעביר מנדטים מהימין והחרדים לגוש השמאל?
דרעי שס ישי קלטת בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד