ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
בהדלקת נר שישי

שר הביטחון חושף מי הבכירים שנכנעו לידי צה"ל

שר הביטחון בתום הערכת מצב באוגדה 162: "לוחמי צה"ל פועלים עמוק מתחת לקרקע, מאתרים תשתיות חמאס, משמידים אותן - ומקרבים את העיר עזה לשבירה" | בנוסף, חשף כי בין עשרות אנשי החמאס שנכנעו, צה״ל איתר את שני אחיו של מח״ט צפון הרצועה שחוסל אחמד רנדור, שמוסרים בחקירתם מידע על פעילותם

שר הביטחון חושף מי הבכירים שנכנעו לידי צה"ל

שר הביטחון יואב גלנט סיים הערכת מצב במפקדה הקדמית של אוגדה 162 יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף איציק כהן. שר הביטחון קיבל סקירה על התקדמות כוחות האוגדה בצפון הרצועה והלחימה כנגד מחבלי חמאס מעל ומתחת לקרקע.

בסיום הערכת המצב הדליק השר יחד עם אנשי האוגדה נר שישי של חנוכה. שר הביטחון אמר בתום הערכת המצב: "בתום הערכת מצב אני רוצה לומר כי העיר עזה וצפון הרצועה לקראת שבירה. האוגדה הזאת חיסלה רק בצדדים המזרחיים במרחב של ג'באליה וסביבתה מאות מחבלים. יש מאות מחבלים שנכנעו. הפעולות האלה נעשות גם מעל הקרקע אבל גם יש ירידה עמוקה אל עומק הקרקע, אל מציאה של בונקרים, חמ"לים, חדרי קשר, מחסני תחמושת, חדרי דיונים. אנחנו נראה את הדברים האלה בצילומים בימים הקרובים".

"הפעולה היא מאוד רצינית, מאוד נחושה והתוצאות מדברות בעד עצמן. מח"ט צפונית של העיר עזה, רנדור, שחוסל, היה אחד מבני המשפחה שאנחנו נלחמנו בהם. שני אחיו, מחבלים בפני עצמם, נמצאים היום בחקירות בישראל".

"הם מספרים לנו כבר חלק גדול מהסיפורים של מעשי הרצח של השביעי באוקטובר ושל דברים נוספים. אנחנו הולכים ומעמיקים את ההישג, העיר עזה הולכת ונשברת. ובקרוב נחסל את כל תשתית החמאס בעיר עזה, באמצעות הכוחות המצוינים של צה"ל שעושים עבודה".

"הלחימה נמשכת היא נמשכת גם בדרום. זו מלחמה של נחישות לאומית. אנחנו נדרשים לכל העוצמה, לכל הנחישות ולכל הכוח של עם ישראל. והסימנים הם מאוד מאוד חיוביים בהקשר לעוצמה הלאומית".

"אני פוגש אנשי סדיר כאן באוגדה, אתמול פגשתי חיילים שמתגייסים בבקו"ם, ורוצים ללכת לגולני או ליחידות קרביות אחרות, במודיעין. הם אומרים לי: 'אנחנו רוצים להגיע אל המקום שבו מתרחשת הלחימה. הכנו את עצמו נפשית והמוטיבציה שלנו עולה'. כך גם אצל אנשי המילואים".

"עם ישראל מאוחד כולו בחג החנוכה הזה, ואחריו, על מנת להגיע למצב שהוא מכה את החמאס ומבער את ארגון הרשע הזה מעל האדמה של עזה. אנחנו נשלים את המשימות שלנו, אנחנו נחזיר את החטופים ואנחנו נכריע את ארגון החמאס".

 

יואב גלנט מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד