כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הדליק איתם נר שישי

נתניהו ללוחמי שלדג ו-669: "בגופכם בלמתם את הפלישה"

ראש הממשלה הדליק הערב נר שישי עם לוחמי שלדג ו-669: "יש מחיר מאוד מאוד כואב, אבל הוא הכרחי אם אנחנו רוצים לחיות פה - אנחנו החלטנו לחיות פה, במולדת שלנו, במדינה שלנו, וזה מחייב קרב מתמשך. אני רוצה להגיד לכם שהקרב הזה יימשך עד הניצחון, זה לא הולך להיפסק", אמר ללוחמים

נתניהו ללוחמי שלדג ו-669: "בגופכם בלמתם את הפלישה"
נתניהו עם לוחמי שלדג ו-669 צילום: איתי בית און, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הדליק הערב (שלישי) נר שישי של חנוכה יחד עם לוחמי שלדג ו-669, בבסיס חיל האוויר בפלמחים.

לאחר ההדלקה אמר ראש הממשלה נתניהו ללוחמים: "מיותר לציין שארבעה מחמשת בני חשמונאי נפלו בידי האויב, ואתם איבדתם חברים טובים. איבדנו כאן לוחמים, איבדנו שוטרים, איבדנו אנשי שב"כ, אבל בגופכם בלמתם את הפלישה.

אנחנו צריכים להבין באיזה מאבק אנחנו נלחמים: אנחנו בחנוכה, אז נציין שהם נלחמו אז נגד כוח שהחליט בעצם להחריב את עם ישראל מעל פני האדמה, לנתק לו את חוט החיים. הם לא צלחו. בעצם מה שאנחנו מציינים היום זה חג שבלם את קטיעת חוט החיים של עם ישראל.

צילום: איתי בית-און / לע"מ, סאונד: יחזקאל קנדיל / לע"מ.

אנחנו היום באותה מלחמה - יש פה כוח שרוצה להחריב את היהודים ומדינתם מעל פני האדמה, ואנחנו נלחמים את אותה המלחמה באותה הגבורה. זו לא הפרזה, זה לא מילים, אתם יודעים כמה שזה לא מופרז. יש מחיר מאוד מאוד כואב, אבל הוא הכרחי אם אנחנו רוצים לחיות פה - אנחנו החלטנו לחיות פה, במולדת שלנו, במדינה שלנו, וזה מחייב קרב מתמשך. אני רוצה להגיד לכם שהקרב הזה יימשך עד הניצחון, זה לא הולך להיפסק, זו לא אמירה סתם: 'בואו נחסל את החמאס', אין לנו אלטרנטיבה אחרת.

אני רוצה להגיד לכם שכל העולם יושב על היציע עכשיו ומסתכל, רוצה לדעת מי הולך לנצח - אנחנו או הם. אנחנו או הציר (ציר הרשע של איראן). דרך אגב, הם רוצים את זה כמלחמה של הציר. בצדק. אנחנו חייבים לנצח, וזה כרוך עוד במאמץ ובהקרבה, וכולנו מוכנים לזה. זה איחד את העם. אנחנו נישאר מלוכדים ואנחנו גם ננצח.

אני רוצה פשוט להצדיע לכולכם ובאמת להביע הערכה עמוקה למה שאתם עושים. אגב, חלק מזה לא הכרתי, זה חידש לי דברים מאוד יצירתיים, מאוד מרשימים, ואני רוצה לחזור ולהעמיק בזה בכמה מהדברים ששמעתי כאן. תמשיכו עד לניצחון ואחריו. תודה רבה".

מלחמת חרבות ברזל הדלקת נרות חנוכה בנימין נתניהו לוחמי 669

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד