כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אריאל סייר בבית שמש: "אמשיך להיות לאוזן קשבת"

שר הבינוי אורי אריאל הגיע לסיור רשמי כאורחו של ראש העיר, נפגש עם צמרת העירייה וסייר ברחבי העיר

אריאל סייר בבית שמש: "אמשיך להיות לאוזן קשבת"

שר הבינוי אורי אריאל ערך ביקור וסיור מקצועי בבית שמש כאורחו של ראש העיר הרב משה אבוטבול. אל השר אורי אריאל התלוו אנשי משרדו והגורמים המקצועיים במשרד הבינוי.

הביקור נפתח בהתכנסות באולם מועצת העיר בית שמש כאשר נוכחים במקום הצמרת הבכירה של העירייה ובהם מנכ"ל העירייה, מהנדס וגזבר העיר. חברי מועצת העיר מכל הסיעות מתוכם: משה מונטג מחזיק תיק תכנון ובניה ונציג דגל התורה. מרדכי דירנפלד חבר מועצת העיר ונציג אגודת ישראל. שמעון גולדברג ואברהם פרנקל חברי מועצת העיר ונציגי כח.

במהלך ההתכנסות באולם מליאת העירייה נשאו הגורמים המקצועיים את דבריהם בנוגע לצרכי העיר בית שמש ושיבחו את שיתוף הפעולה בין העירייה למשרד הבינוי.

ראש העיר משה אבוטבול הודה בדבריו לשר אורי אריאל ולצוות משרדו על שיתוף הפעולה וביקש לחזק ולהעמיק אותו ולפעול לקידום עוד פרויקטים בעיר.

בדברי הסיכום שנשא שר הבינוי אורי אריאל הוא אמר כי ימשיך להיות לאוזן קשבת עבור תושבי בית שמש והודיע על אתר על פגישה שתתקיים כבר בימים הקרובים בין גורמי המקצוע העירוניים ואלו של משרד הבינוי, במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה.

בסיום המפגש העניק ראש העיר משה אבוטבול לשר תמונת גלויה ממוסגרת למזכרת מהביקור. משם יצאה הפמליה לסיור ברחבי העיר.

במהלך הסיור ברמה ג' 1 נעמדו הנוכחים בעמדת תצפית על שכונה ד', כשגורמי המקצוע מעניקים סקירה מקיפה על הבניה. לאחר מכן תצפתה הפמליה על שכונה ה' מנקודת תצפית ברמה ג' ב'.
בנוסף סיירו השר ופמלייתו באזורים המקדמים את תוכנית פינוי בינוי כשהגורמים העירוניים מרחיבים על התוכנית בעיר.
בית שמש אבוטבול ביקור אריאל חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד