ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
כניעה או מוות

ישראל לתושבי עזה: "נטשו את חמאס ונהפוך את רצועת עזה לגן עדן"

דובר הממשלה לעולם הערבי, אמר במסר לתושבי עזה כי על תושבי עזה לנטוש את חמאס והוסיף: "נהפוך את הרצועה לגן עדן". הוא שלח אזהרה כי "ביירות תתמודד עם אותו גורל של עזה, אם חיזבאללה יתקוף"

ישראל לתושבי עזה: "נטשו את חמאס ונהפוך את רצועת עזה לגן עדן"
אופיר גנדלמן צילום: משרד ראש הממשלה

בעוד ישראל תוקפת את רצועת עזה זה היום ה-68, דובר ממשלת ישראל לתקשורת הערבית, אופיר גנדלמן, אמר במסר לתושבי עזה, כי על תושבי עזה לנטוש את חמאס והוסיף: "נהפוך את הרצועה לגן עדן".

בתדרוך יומי בשפה הערבית הוא אמר אתמול, "המלחמה תימשך ככל שיידרש, עד שיובטח שרצועת עזה לא תהווה איום רציני על ביטחונה של ישראל, ועד שחמאס יחוסל".

הוא גם פנה למחבלי חמאס ואמר: "אל תמותו למען יחיא סינואר ומוחמד דף, כי הם מסתתרים, ואיסמעיל הנייה נמצא עם משפחתו מחוץ לרצועת עזה וחי חיים מאושרים" הוא הוסיף: "יש לכם רק ברירה אחת, כניעה או מוות". בנוסף, הצהיר כי סיוע ייכנס לעזה רק דרך מעבר רפיח ולא מישראל.

גנדלמן דיפלומט עתיר נסיון בכל הנוגע לעולם הערבי, טען כי חמאס ממשיך לבזוז סיוע מתושבי רצועת עזה באיומי נשק. לאחר מכן אמר לתושבי עזה: "אם חמאס לא היה פותח במלחמה לא היה קורה דבר בעזה. כל הסבל שלכם הוא בגלל חמאס".

באשר לנושא הלבנוני אמר גנדלמן: "בחזית הצפונית חיזבאללה ממשיך בהסלמה באמצעות שיגור רקטות שחלקן נורו ממרחק של 20 מטר מעמדת יוניפי"ל והם מסכנים בכוונה את חייהם של חיילי יוניפי"ל. הוא שלח אזהרה כי "ביירות תתמודד עם אותו גורל של עזה אם חיזבאללה יחליט לנהל נגדנו מלחמה".

הוא הוסיף: "לבנונים רבים לא רוצים מלחמה, ונעשה כל מה שצריך כדי להגן על אזרחינו", והדגיש: "לא נקבל נוכחות של צבא טרור בגבולותינו, לא בצפון ולא בדרום".

חמאס עזה לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד