כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מחריב ישראל"

הח"כית השתלחה בנתניהו: "סייען של חמאס, הבאת עלינו שואה"

ח"כ מיכל שיר השתלחה בראש הממשלה נתניהו במליאת הכנסת וכינתה אותו "סייען החמאס". "אחרי שהבאת עלינו שואה, מישהו יאפשר לך להגיע לתקומה?", הוסיפה

הח"כית השתלחה בנתניהו: "סייען של חמאס, הבאת עלינו שואה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: מתוך הסרטון

חברת הכנסת מיכל שיר (יש עתיד) הסיתה היום (שלישי) במליאת הכנסת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וטענה כי הוא סייען של ארגון הטרור חמאס.

שיר אמרה: "מה נראה לך אדוני ראש הממשלה מר נתניהו שאתה תנבח על הציבור אוסלו ומדינה פלסטינית והציבור ישכח מ-1,300 נרצחים ונופלים? שנשכח לך את נאום בר אילן מר נתניהו? או שנשכח לך את נאום ואי? התחייבת בעצם לממש את הסכם אוסלו".

הח"כית הוסיפה: "אתה מר נתניהו ויתרת על חברון, אתה מר נתניהו חיבקת את עראפת, אתה מר נתניהו קראת לו שותף וחבר והתרגשת עד עמקי נשמתך כשהוא איחל לך מזל טוב ליום הולדתך. את המחליף של עראפת אתה הזמנת לביקור וארוחת ערב.

אתה באמת חושב שמישהו ישכח לך את זה וייתן לך לפזר מסך עשן בזוי שכזה כדי שלא יראו איך אתה שודד את הנושאי בנטל ואת הנפגעים בטבח? מי האמין ביבי שאחרי שהפכת להיות סייען חמאס ומימנת אותו, אתה עושה בשבילו כעת את העבודה ופוגע הלכה למעשה באלו שנלחמים בו".

בסיום דבריה תקפה בחריפות את ראש הממשלה ואמרה: "כך תיזכר לדיראון עולם, בנימין בן ציון וצילה נתניהו, סייען החמאס ומחריב ישראל המודרנית, מחבק רבי מרצחים. אחרי שהבאת עלינו שואה, מישהו יאפשר לך להגיע לתקומה?".

 

 

בנימין נתניהו הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד