י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נתניהו המציא את המריבה"

לפיד מתהפך: "אין אדם שחושב להעביר את עזה לידי אבו מאזן"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד טען בצהריים כי "אין אדם שחושב להעביר את עזה לידי אבו מאזן". בחודש שעבר אמר לפיד כי האינטרס הישראלי הוא שהרשות הפלסטינית תנהל את הרצועה

לפיד מתהפך: "אין אדם שחושב להעביר את עזה לידי אבו מאזן"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד צילום: מתוך הסרטון

מתהפך: ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס בצהריים (רביעי) לשאלת היום שאחרי וטען כי "אין אדם בעולם שחושב שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה - נתניהו שוב המציא מריבה".

לפיד הוסיף: "בזמן שילדינו הגיבורים נהרגים בעזה, נתניהו המציא מחלוקת. עוד אחת. המציא מחלוקת עם ארה״ב, המציא מחלוקת איתי, המציא מחלוקת עם בני גנץ וגדי איזנקוט.

‏אין אדם אחד בעולם שאומר שצריך להעביר את עזה לידי אבו מאזן ביום שאחרי המלחמה. אפילו לא אחד! הוא המציא את הרעיון הבלתי ניתן ליישום הזה, כדי שהוא יוכל להגיד שהוא ילחם נגדו בכל הכוח (זה קצת מסוכן, אם יש בנאדם אחד בישראל שעלול להפסיד לאוייב לא קיים, זה נתניהו)".

‏לפי טען: "דיברתי על זה עם ההנהגה האמריקאית, עם האירופאים, עם אנשי המחנה הממלכתי, עם מי שאתם רוצים. אף אחד לא מבין על מה הוא מדבר. אף אחד לא חושב שזה יכול לקרות בעתיד הקרוב. אף אחד! הם לא מבינים מה הוא רוצה. עם מי בדיוק הוא מתווכח?

‏התשובה היא שנתניהו עושה מה שהוא עושה כל חייו: מסית ומשקר ומייצר שנאה. עכשיו הוא רק עושה את זה באמצע מלחמה מרה, כשכל יום נהרגים חיילים. הוא לא למד כלום מה-7 באוקטובר. האסון לא שינה אותו, הוא לא מסוגל להכיר באשמתו. האיש הזה לא יכול להמשיך לעמוד בראש המדינה. זה מסוכן מדי", כך לפיד.

יצויין כי לפני כחודש אמר לפיד כאשר נשאל על היום שאחרי כי זה אינטרס ישראלי שהרשות הפלסטינית תנהל את הרצועה, "אנחנו לא רוצים לממן חינוך לילדי עזה ולא את בתי החולים שלהם. ראש הממשלה לא אמר את הדבר הזה בגלל שהוא כלוא בידי הקיצוניים שלו. רה"מ כלוא בתוך ממשלה של אנשים מאוד קיצונים שרוצים להפציץ את עזה בפצצות אטום".

יאיר לפיד עזה אבו מאזן הרשות הפלסטינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד