י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
מתייצבת לצד ישראל

הסנקציות החדשות של בריטניה נגד מנהיגי החמאס

בריטניה הטילה סנקציות נוספות על מנהיגים ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי. שר החוץ הבריטי התחייב לוודא ש"לחמאס לא יהיה עתיד בעזה"

הסנקציות החדשות של בריטניה נגד מנהיגי החמאס
מחבלי חמאס נעצרים בעזה צילום: לפי סעיף 27א

מתייצבת לצד ישראל: בריטניה הודיעה על שורת סנקציות חדשות שיוטלו על מנהיגי החמאס, ובהם ניתוק הגישה של חמאס למימון והטלת הגבלות תנועה על פעילים המקושרים לארגון, כך לפי דיווח "חדשות 12".

שר החוץ דיוויד קמרון אמר: "לחמאס לא יהיה עתיד בעזה. הסנקציות שאנו מכריזים עליהן היום כנגד חמאס והג'יהאד האיסלאמי פלסטיני ימשיכו לעצור את הגישה של הארגונים למימון, ויתרמו להמשך הבידוד שלהם. נמשיך לעבוד עם השותפות שלנו להשגת פתרון ארוך טווח שיאפשר לישראלים ופלסטינים לחיות בשקט".

בין הדמויות שעליהן יוטלו הסנקציות ניתן למצוא את אחד ממייסדי חמאס מחמוד א-זהאר, עלי בארכה, ראש מערך קשרי החוץ של חמאס ואכרם אל אג'ורי, סגן מזכ"ל הג'יהאד ומנהיג פלוגות אל-קודס.

לפני שבוע דווח כי בריטניה תבצע טיסות מעקב מעל ישראל ועזה כדי לחפש חטופים ישראלים אצל חמאס. גורמים רשמיים של משרד ההגנה אמרו שמגוון מטוסים לא חמושים ישמשו לטיסות הסיור, כולל Shadow R1s, המשמשים לאיסוף מודיעין. מידע על מקום הימצאם הפוטנציאלי של חטופים ישותף עם ישראל.

בשבועות שלאחר התקפת חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, בריטניה מסרה כי לפחות 12 אזרחים בריטים נהרגו בהתקפה וחמישה נוספים עדיין נעדרים.

חמאס עזה בריטניה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד