כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
הטמיעו מסרים

אתר צה"ל הותקף בידי האקרים פרו פלסטיניים

אתר צה"ל המפורסם idf.il הותקף היום על ידי האקרים ירדנים והושתלו בו דגלי פלסטין ומסרים פרו פלסטיניים כמו "לא נסכים לשום דבר מלבד שחרור פלסטין" | דובר צה"ל הגיב לאירוע ומסר כי המקרה טופל תוך דקות

אתר צה"ל הותקף בידי האקרים פרו פלסטיניים
אילוסטרציה צילום: pexels

אתר האינטרנט הרשמי של צבא ההגנה לישראל הותקף היום (רביעי) על ידי האקרים פרו פלסטינים. באתר כולו הושתלו טקסטים ודגלי פלסטין. בין היתר נכתב: "לא נסכים לשום דבר מלבד שחרור פלסטין". כעת האתר תקין. גורמים המעורים בפרטים אומרים כי ההאקרים הצליחו לפרוץ לחלק בתכנות האתר שנותן להקפיץ ״פופ אפים״ (חלוניות קופצות) מעל האתר, אך כי הם לא חדרו לאתר עצמו או שיבשו את המידע שנמצא בו.

דובר צה"ל מסר בתגובה: "הערב גורם עוין העלה כיתוב בערבית לאתר צה"ל. הצבא טיפל באירוע תוך זמן קצר והשיב את האתר לתפקוד מלא בתוך דקות. האירוע הסתיים ונבדק".

בטקסט שהושתל באתר נכתב: "לא תקבלו על הרשעות שלכם כלפי משפחתנו בעזה דבר מלבד פחד, הרג ומלחמה - ביבשה, באוויר או בדרך אלקטרונית. זוהי תגובתנו לפעולותיכם ולהרג של אנשינו בעזה. זוהי ההתחלה בלבד, ואנו מודיעים לכם שלא נקבל דבר מלבד שחרור אדמת פלסטין מהים ועד הנהר".

נראה שמי שביצעו את התקיפה הם האקרים ירדנים. "מהאחים שלכם בירדן, אל המשפחה שלנו בעזה. אנחנו אתכם בלב והסוגייה שלכם היא הסוגייה של כל מוסלמי שיש לו חירות", נכתב בין המסרים באתר.

צה"ל מתקפת האקרים מלחמת חרבות ברזל פריצת סייבר מתקפת סייבר ירדן פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד