כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מעל ל-500 עובדים

מנכ"ל החברה שהותקפה: "נמשיך לתמוך בישראל"

שגריר ישראל בפורטוגל קיים אתמול ביקור במשרדי חברה מקומית שרוססו בכתובות אנטישמיות. החברה בתגובה: "נמשיך לעבוד ולעמוד לצד ישראל, גם בעתות מלחמה"

מנכ"ל החברה שהותקפה: "נמשיך לתמוך בישראל"
גרפיטי אנטישמי על משרדי החברה צילום: שגרירות ישראל בליסבון

לפני שבועיים משרדי חברת 'סטקונפר' (Steconfer) בליסבון רוססו וסומנו בצבע אדום, על רקע פעילותם העניפה בתחום בניית מסילות הרכבת הקלה בישראל. בעקבות כך, ביקר שגריר ישראל בפורטוגל, דור שפירא, במשרדי החברה ונפגש עם בכירים בה.

השגריר ובכירי החברה גינו את מקרה האנטישמיות והשגריר הודה להם על התמיכה בישראל גם בזמנים קשים אלו. בפגישתם אמר מנכ"ל החברה כי ימשיכו לעמוד ולתמוך בישראל, ולפעול ולעבוד עם ישראל גם בעתות מלחמה.

חברת Steconfer הינה חברה פורטוגלית אשר מקיימת את פעילותה באירופה ובישראל, בתחום תשתיות רכבות קלות וכבדות. לחברה יש מעל ל-500 עובדים שעובדים ברחבי העולם כאשר כיום עיקר פעילותה הוא בישראל.

מנהלי החברה סיפרו כי בשעה שחברות בינלאומיות עצרו את פעילותן בישראל בעת המלחמה, עובדי חברת 'סטקונפר' נשארו בארץ והמשיכו לעבוד בארץ לצד עמיתיהם הישראלים.

דור שפירא, שגריר ישראל בפורטוגל: "סימון עסקים העובדים עם ישראל הינו אקט אנטישמי החוזר על עצמו עוד מימי מלחמת העולם השניה, ואין לו מקום בעולם של היום. אנו מעריכים את תמיכתה של חברת Steconfer ושל עובדיה הממשיכים את פעילותם גם בימים אלו של המלחמה ומקווים להמשך שיתופי פעולה עתידיים בין ישראל לפורטוגל".

פורטוגל חמאס מלחמת חרבות ברזל הרכבת הקלה אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד