כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024
יוצג בביקור היום

לקראת הגעת בכירי הממשל האמריקני: הלו"ז של ישראל להמשך המלחמה

הלחימה העצימה בארגון הטרור חמאס נמשכת בעזה, כשבמקביל האמריקנים רוצים לשמוע מתי מתכוונים בישראל לסיים את השלב העצים של המלחמה. כל הפרטים על לוח הזמנים שיוצג בפני הבכירים האמריקנים

לקראת הגעת בכירי הממשל האמריקני: הלו"ז של ישראל להמשך המלחמה
פעילות קרקעית של כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש היום (חמישי) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן, בקריה בתל אביב. היועץ סאליבן ינחת הבוקר בשעה 10:30 בישראל כאורחו של ראש המל"ל והיועץ לביטחון לאומי צחי הנגבי.

כמו כן, היועץ סאליבן ייפגש עם נשיא המדינה הרצוג, עם שר הביטחון גלנט, עם השר גנץ ועם חברי קבינט ניהול המלחמה. ישראל נכנסה בשבוע שעבר לחודש השלישי למלחמה, ובארצות הברית רוצים לדעת מתי ישראל מסיימת את השלב העצים של הלחימה בעזה.

לוח הזמנים מבחינת ישראל הוא כזה: עד סוף ינואר – תסיים ישראל את השלב העצים של המלחמה למרות שבארה"ב כיוונו תחילה לסיים זאת כבר בתחילת חודש ינואר.

עם זאת, נוכח תמונת המצב הנוכחית - בישראל אומרים כי אין היתכנות לכך. בסיום השלב העצים, יידרשו נספר שבועות נוספים על מנת להשלים את הסגת הכוחות מלב עזה ולפרוס אותם בקווי ההגנה - חלקם בתוך הרצועה וחלק מחוץ לרצועה.

השלב הבא יהיה הארוך ביותר ועתיד להתפרס כמעט על כל שנת 2024, ולכלול את השמדת היכלות הצבאית של חמאס באמצעות פשיטות ממוקדות של צה"ל על מוקדי ארגון הטרור.

ארה"ב מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד