י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
מכתב פתוח

ארה"ב: פקידי מחלקת ביטחון המולדת האמריקאי מאשימים ב"העלמת עין מעזה"

מכתב פתוח מעובדי ביטחון המולדת פוצץ את ראשי הסוכנות על "מזעור הזוועות המתמשכות" בעזה | כמה מאנשי הצוות בחרו לחתום על מכתב זה בעילום שם מחשש לתגובת נגד  

ארה"ב: פקידי מחלקת ביטחון המולדת האמריקאי מאשימים ב"העלמת עין מעזה"
דגלי ארצות הברית צילום: unsplash

יותר ממאה אנשי צוות מהמחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית חתמו על מכתב גלוי לאלחנדרו מיורקס, מזכיר ביטחון המולדת, המגנה את הטיפול של המחלקה במלחמה בעזה.

במכתב מבוטא תסכול מ"העדר המוחשי והבוהק במסרים של המחלקה" של "הכרה, תמיכה ואבל" על יותר מ-18,000 הפלסטינים שנהרגו בעזה מאז תחילת המלחמה ב-7 באוקטובר. "המשבר ההומניטרי החמור בעזה והתנאים בגדה המערבית הם נסיבות שהמחלקה יגיב אליהן בדרך כלל בדרכים שונות", נכתב במכתב מ-22 בנובמבר, "עם זאת הנהגת המחלקה לביטחון המולדת העלימה לכאורה עין מהפצצת מחנות פליטים, בתי חולים, אמבולנסים ואזרחים".

החותמים על המכתב כוללים 139 אנשי צוות מהמחלקה לביטחון המולדת של ארצות הברית והסוכנויות שהוא מנהל, כמו מכס והגנה על גבולות, הסוכנות הפדרלית לניהול חירום (FEMA), אכיפת ההגירה והמכס (ICE) ושירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS).

כמה מאנשי הצוות "בחרו לחתום על מכתב זה בעילום שם" מחשש לתגובת נגד, הסביר המסמך. הוא קרא ל-DHS "לספק ייצוג הוגן ומאוזן של המצב, ולאפשר ביטוי מכבד ללא חשש מהשלכות מקצועיות".

 

ארצות הברית ג'ו ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד