כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הפרות חמורות"

החגיגה נגמרה: ספק האינטרנט ישלם קנס כספי בגין פגיעה בצרכנים

העיצום הכספי הוטל לאחר שהחברה לא העבירה למשרד מידע שנדרש ממנה לגבי הסכמי התקשרות והקלטות שיחות ונמצא כי החברה אינה ממציאה למנוייה הסכמי התקשרות כנדרש

החגיגה נגמרה: ספק האינטרנט ישלם קנס כספי בגין פגיעה בצרכנים
ספקי אינטרנט צילום: freepik

סמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת, הגברת איה בן-פורת, הטילה השבוע עיצום כספי בסך 88,410 ש"ח על חברת איינט 066 (חרפה) בע"מ המספקת שירותי אינטרנט, בשל הפרות חמורות של תנאי ההיתר החלים עליה.

העיצום הכספי הוטל לאחר שהחברה לא העבירה למשרד מידע שנדרש ממנה לגבי הסכמי התקשרות והקלטות שיחות ונמצא כי החברה אינה ממציאה למנוייה הסכמי התקשרות כנדרש. בנוסף נמצא שהחברה לא הציעה למנוייה שירותי סינון אתרים פוגעניים חינם, כמתחייב מהוראות האסדרה החלות עליה. 

לאחר שמשרד התקשורת מצא כמות חריגה של תלונות צרכנים על חברת איינט, הוחלט לבצע הליך פיקוח שכלל ביקור במשרדי החברה ודרישת מסמכים והקלטות. יצוין שגם בימים אלה, תוך כדי המלחמה, ולאחר שהמשרד הודיע לחברה על כוונתו להטיל עליה עיצום כספי, ממשיכות להגיע אליו תלונות כנגד החברה על פגיעה בצרכנים. 

מנכ"ל משרד התקשורת (בפועל) מימון (מוני) שמילה אמר: "המשרד מעודד תחרות וכניסה של שחקנים חדשים. עם זאת, לא נאפשר לחברות לפגוע בציבור הצרכנים תוך התעלמות מהוראות בכלל ובתחום הצרכנות ובימים אלו בפרט.

המשרד ימשיך לעמוד על המשמר, על מנת לקדם ולהוביל לשוק תחרותי יחד שירותים מיטביים לציבור".

איה בן-פורת, סמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת אמרה: "נמשיך לפעול גם במצב החירום מול חברות תקשורת שפוגעות במנויים ונגד הפרות של חובות השקיפות הצרכניות שקבועות באסדרה".

 

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד