כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
"הנר השביעי ניטל"

אלישע לוינשטרן הי"ד: "מלא בתורה וירא"ש"

אלישע נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה | בישיבת ההסדר בירוחם להם זה הנופל השביעי, ספדו: "בנר שביעי זה של חנוכה, קיבלנו בשורות קשות מנשוא. הנר השביעי ניטל מאיתנו"

אלישע לוינשטרן הי"ד: "מלא בתורה וירא"ש"
אלישע לוינשטרן הי"ד צילום: דובר צה"ל

הבוקר (חמישי) צה"ל התיר לפרסום כי רב סמל ראשון במילואים אלישע לוינשטרן הי"ד, בן 38, מחריש, נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה כאשר טיל נ"ט ששיגרו מחבלים פגע בטנק בו שהה. מדובר בבוגר שביעי של ישיבת ההסדר ירוחם שנופל במלחמת חרבות ברזל.

בישיבת ההסדר ספדו לו: "בנר שביעי זה של חנוכה, קיבלנו בשורות קשות מנשוא. הנר השביעי ניטל מאיתנו. האור המזהיר של הרב אלישע היקר נדם. הרב אלישע, תלמיד מחזור י"א, היה תמיד תלמיד הישיבה ממש, גם אם היה רוב זמנו מחוץ לכותלי בית המדרש. אנחנו עוד זוכרים איך בדבקות, שנה אחרי שנה, אלישע הגיע בכל ראשי השנים, עם כל משפחתו הנהדרת, לתפילות בישיבה.

הרב אלישע היקר, האור שלך מאיר ועדיין זוהר במלוא פשטותו ויפעתו בתוכנו. אנחנו מבטיחים להמשיך ולהיטיב את נרות יראת השמים המחייכת, את הלמדנות האהובה, את הארת הפנים הפשוטה והמחממת שלך, ולהעלות אותם תמיד על לוח ליבנו, בדיבורים של קודש בבית המדרש ובכל מרחבי העולם הזה".

מוטי וייס, חברו של לוינשטרן, כתב עליו: ״הלב קרוע מכאב בלתי נתפס על נפילתו של חברי ורעי הרב אלישע לוינשטרן הי"ד. הרב אלישע ואשתו היקרה הדס לוינשטרן נ"י הגיעו לגור בחריש בשנת 2014, עוד בהיות חריש יישוב קטן ושומם. אשתי ואני היינו בקשר עימם עוד לפני הגעתם, ומאז הקשר הלך והתהדק עם השנים.

הרב אלישע - תלמיד חכם מלא בתורה, ירא שמיים, ראשון לכל דבר שבקדושה, מחנך את ששת ילדיו לגרסה דינקותא, איש אמת שפעל כל חייו אך ורק לפי מה שהתורה אומרת, בעל מידות טובות, שקול, צנוע. כעת, יקירי, אתה גם גיבור ישראל, שנפל על הגנת המולדת. רבות עוד יסופר על דמותך המיוחדת ומידותיך. מי יתן לנו תמורתך, הרב אלישע".

הרב אריאל אליהו, מרבני הציונות הדתית בעיר מגוריו: "אחי ורעי הרב אלישע לווינשטרן זכר צדיק לברכה. ריע, אהוב, אוהב את המקום, אוהב את הבריות, משמח את המקום, משמח את הבריות, לבוש ענוה ויראה, צדיק וחסיד ישר ונאמן, ירא החטא, דן לכף זכות, ונהנין ממנו עצה ותושיה בינה וגבורה. ולא עוד אלא שכל העולם כלו כדאי הוא לו. צר לי על רעייתך הדס לוינשטרן על בניך ובנותיך שהיית מקפיד ללמוד איתם. צר לי עליך ידידי ורעי. צר לי עד מאוד".

חבר המועצה יוחאי פרג’י כתב בדף הפייסבוק: "הצבי ישראל על במותיך חלל, איך נפלו גיבורים”. קיבלתי בתדהמה את הבשורה הקשה – ידידי היקר הרב אלישע לוינשטרן הי”ד, תושב חריש, חבר קהילת “ראשית תבואתו”, נפל בקרב בעזה. הדס לוינשטרן הלב מתקשה להכיל את הכאב, אין מילים לנחם".

עזה חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד