כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פרסום ראשון

ח"כים מהליכוד משכו את תמיכתם בדחיית הבחירות

מספר חברי כנסת מהליכוד משכו את חתימתם מהחוק לדחיית הבחירות לרשויות המקומיות. בתחילת השבוע הגיש חה"כ אוהד טל הצעת חוק המבקשת לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות ל־27 בפברואר. כל הפרטים

ח"כים מהליכוד משכו את תמיכתם בדחיית הבחירות
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: מספר חברי כנסת מהליכוד משכו את חתימתם מהחוק לדחיית הבחירות לרשויות המקומיות שהגיש השבוע ח"כ אוהד טל מטעם מפלגת הציונות הדתית. כזכור, בתחילת השבוע הגיש חה"כ אוהד טל הצעת חוק המבקשת לדחות את הבחירות לרשויות המקומיות ל־27 בפברואר.

בין חברי הכנסת שמשכו את חתימתם, בועז ביסמוט צגה מלקו ומשה סעדה. יצוין כי ראשי ערים בולטים בליכוד ביניהם יו"ר מרכז השלטון המקומי בישראל, וראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות חיים ביבס דרשו לערוך את הבחירות כבר בינואר כפי שהחליט שר הפנים משה ארבל.

גם יו"ר הקואליציה אופיר כץ הביע את תמיכתו בבחירות בינואר וכתב: "השלטון המקומי יעיל ביותר ולוקח חלק מרכזי בטיפול בהשלכות המלחמה. בשיחות שאני מקיים עם ראשי רשויות הם מציפים בפניי את הקושי המובן לנהל עיר בתקופת בחירות כ״כ ארוכה- תקציב, כח אדם, תכניות ארוכות טווח ועוד.

רוב מוחלט של הסיעות בכנסת, קואליציה ואופוזיציה, בעד החלטתו הנכונה של השר ארבל, שמתבססת גם על שיקולי גורמי הביטחון, לקיים את הבחירות במועדן החדש 30.1.2024. סמוך ובטוח שיינתן מענה לכל קושי שיעלה הנוגע להחלטה, כתב כץ.

מוקדם יותר השבוע דיווחנו ב'בחדרי חרדים' על שיחה טעונה בין חה"כ טלי גוטליב ליו"ר הקואליציה אופיר כץ: "איך השארת את תאריך הבחירות לרשויות המקומיות בינואר. הוצאת הודעה שדיברת עם כל סיעות הבית, עם מי דיברת?", הטיחה גוטליב בכץ.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי בציונות הדתית פנו גם ליו"ר סיעת יהדות התורה חה"כ יצחק פינדרוס בבקשה לחתום על התעת החוק ועד עתה לא נענו. על פי הידוע, עמדת הסיעה המרכזית באגודת ישראל היא שניתן לתמוך בדחייה בבחירות כל עוד הרשימות לא נפתחות מחדש.

 

 

בחירות מקומיות בחירות מקומיות 2023 הליכוד אוהד טל הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד