כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024
בלתי נתפס

סאמר הצליח להימלט אך נורה: "המוות שלו שבר אותי"

סאמר טלאלקה הוא אחד משלושת החטופים שהצליחו להימלט משוביהם אך נורו ע"י הכוחות בשגגה | הדוד שלו: "לא מעניינים אותי תחקירים ולא מעניין אותי מי אשם ומי לא אשם"

סאמר הצליח להימלט אך נורה: "המוות שלו שבר אותי"
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

ככל שהולכים ומתבררים פרטי האסון בשג'אעיה, במהלכו כוח צה"ל ירה למוות בשוגג בשלושת החטופים יותם חיים, אלון שמריז וסאמר טלאלקה הולכת ונחשפת הטרגדיה. השלושה הצליחו להימלט משוביהם או ננטשו על ידיהם ונורו אף שצעדו לעבר הכוח בלי חולצות, כשאחד מהם מנופף בדגל לבן, וקראו "הצילו".

"אני עצוב מאוד לקבל אותו ללא רוח חיים. חיכינו להגשים לו את כל החלומות. המוות שלו שבר אותי", אמר פואד טלאלקה, אביו של סאמר ל-Ynet "ישבנו ימים שלמים בפחד וחיכינו לשמוע את הקול שלו, עד היום שבו הודיעו לנו שהוא נהרג".

אסחאק, הדוד של סאמר, סיפר כי "בכל פעם שהיה מגיע אלינו נציג מטעם המדינה והיינו שומעים קצת פרטים הייתה לנו תקווה שהוא יחזור, אבל אתמול היה מפגש לא פשוט. כשהודיעו לנו שסאמר נהרג, לא יכולנו לעמוד על הרגליים. ידענו לפני זה שהוא בריא ושלם ממידע שהעביר החטוף התאילנדי ששוחרר והיה איתו באותו חדר. הוא אמר לנו שסאמר עזר ותרגם להם".

באשר לשאלה מי אשם במוות אמר "לא מעניינים אותי תחקירים ולא מעניין אותי מי אשם ומי לא אשם. סאמר נקבר ועלה למעלה, וכל הדיבורים לא יחזירו אותו. המסר שלנו הוא שאנחנו מקווים שהבנים של כל המשפחות יחזרו בחיים, ושלא יחזרו על אותה טעות. במלחמה אין מרוויחים, יש רק הרג וכאב".

חטופים שחרור חטופים מלחמת חרבות ברזל עזה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד