ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
ב-42 מדינות

דאגה מהתפשטות הנגיף: 302 מקרים בארה"ב ו-4 מקרי מוות

מספר מקרי הידבקות בסלמונלה בארה"ב עומד על 302 מקרים ב-42 מדינות, עם ארבעה מקרי מוות, שלושה במינסוטה ואחד באורגון. קנדה דיווחה גם היא על 153 מקרים בשמונה מחוזות, עם שישה מקרי מוות

דאגה מהתפשטות הנגיף: 302 מקרים בארה"ב ו-4 מקרי מוות
נגיף צילום: יח"צ

התפרצות מתמשכת של נגיף הסלמונלה ממשיכה להתרחב בארה"ב, עם 302 מקרים ב-42 מדינות נכון ליום שישי האחרון, כך דיווח המרכז האמריקאי לבקרת מחלות ומניעתן. שלושה אנשים מתו במינסוטה ואחד באורגון.

קנדה דיווחה גם היא על 153 מקרים בשמונה מחוזות, עם שישה מקרי מוות. רוב המחלות היו בילדים צעירים ומבוגרים מעל גיל 65, לפי ה-CDC וסוכנות הבריאות הציבורית של קנדה.

במרכז לבקרת מחלות ומניעתן ציינו כי המספר האמיתי של אנשים חולים ככל הנראה גבוה בהרבה, וכי ייתכן והמקרים אינם מוגבלים רק לאותם אזורים, מכיוון שאנשים רבים חולים מתרפאים ללא טיפול רפואי ואינם נבדקים לסלמונלה.

סלמונלה היא חיידק שעלול לגרום להקאות, שלשולים, כאבי בטן וחום. התסמינים מתחילים בדרך כלל משש שעות עד שישה ימים לאחר שמישהו בולע את החיידק.

כל אחד יכול לחלות בסלמונלה, אבל האנשים הפגיעים יותר לתסמינים, הם קשישים, נשים בהריון, ילדים ואלה עם מחלות בסיסיות שמחלישות את המערכת החיסונית.

חיידק ארה"ב קנדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד