כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

החלו עבודות הבנייה בפרויקט "נתיב בנווה שמיר"

קבוצת 'נתיב' יזמות ופיתוח נדל"ן הודיעה כי התקבל היתר בנייה לפרויקט היוקרתי "נתיב בנווה שמיר" שיציע חוויית מגורים ייחודית. עם קבלת ההיתר, החלו עבודות הבנייה בפרויקט המבוקש. מדובר בפרויקט הכולל מבני מגורים מעוצבים ברמת גימור גבוהה, סטנדרטים יוקרתיים ומפרט עדכני ועשיר. יו"ר קבוצת 'נתיב', ר' שמחה גריידינגר: "הפרויקט בנווה שמיר מתקדם ומביא בשורה גדולה לבית שמש".

החלו עבודות הבנייה בפרויקט "נתיב בנווה שמיר"
נתיב נווה שמיר צילום: יח"צ

פרויקט "נתיב בנווה שמיר" זוכה מאז השקתו לביקוש גבוה והתעניינות שיא בקרב רוכשים, ועכשיו מודיעה קבוצת 'נתיב' על קבלת היתר בנייה ותחילת העבודות על הפרויקט היוקרתי. מדובר בצעד משמעותי לקראת השלמת הפרויקט שיציע לרוכשים תנאי מגורים אקסקלוסיביים באיכות גבוהה.

"נתיב בנווה שמיר" יכלול מספר מבני מגורים מעוצבים בגימור מוקפד עם הגבלה לשלוש דירות בקומה, דירות 3,4,5 חדרים מרווחים עם מפרט טכני עדכני, דירות גן ופנטהאוזים, סביבה מפותחת במיקום נחשק ותנאי רכישה ייחודיים. מעל 50 אחוז מהדירות בשלב א' כבר נמכרו, וכעת ישנה הזדמנות לרכישת דירות יוקרתיות בפרויקט המבוקש עם תחילת העבודות והאצת הבנייה.

קבוצת 'נתיב' ידועה לאורך מעל שלושה עשורים כחברת נדל"ן מובילה שחרטה על דגלה אמינות ואיכות. כשמאחוריה מאות פרויקטים ובניית אלפי יח"ד ברחבי הארץ, כולל קידומן של אלפי יח"ד בימים אלה והקמתה של שכונת 'כתר הרמה' בפעימה אחת עם קבוצת 'שפיר', בכך ממשיכה קבוצת 'נתיב' להוביל את ענף הבנייה וההתחדשות העירונית ברחבי הארץ.

יו"ר קבוצת 'נתיב', ר' שמחה גריידינגר: "הפרויקט בנווה שמיר מתקדם ומביא עמו בשורה גדולה לבית שמש. הפרויקט היוקרתי מתאים למשפחות ומשפרי דיור מהעיר ומחוצה לה, המעוניינים לשדרג את איכות חייהם ותנאי המגורים שלהם. גם זוגות צעירים ומשפחות מחו"ל ימצאו בו את מבוקשם עם מבחר דירות מותאמות. קבוצת נתיב תמשיך להוביל את ענף הבנייה ולהציע את תנאי המגורים האולטימטיביים".

צרכנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד