כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החשודים נעצרו

נשק שובר שוויון: 2 טילי לאו נגנבו - השב"כ התערב

בתום חקירת שוטרי יל"פ אשר במחוז חוף נעצרו 3 חשודים בגניבה של טילי לאו והוגשה נגדם היום הצהרת תובע | החשודים תושבי הכפר ערמאשה

נשק שובר שוויון: 2 טילי לאו נגנבו - השב"כ התערב
הנשק שנתפס צילום: דוברות המשטרה

שוטרי מחוז חוף בתחנת נהריה פתחו בחקירה מהירה עם קבלת דיווח אודות גניבת טיל "לאו". השוטרים עצרו 2 חשודים תוך מספר שעות מקרות האירוע. 

בתום העמ"צ מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי - הטיל את החקירה על היחידיה ללחימה בפשיעה במרחב אשר. בחקירה מואצת של שוטרי היל"פ ולרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים, חוקרי היחידה בפעילות משותפת עם חוקרי שב"כ הוברר כי קיימת גניבה של טיל "לאו" נוסף שנגנב ככל הנראה באירוע גניבה נוסף. 

הנשק שנתפס

חוקרי יל"פ אשר ושב"כ לאחר שפעלו באמצעים גלויים וסמויים הצליחו תוך פרק זמן לעצור חשוד נוסף שקשר את עצמו לעבירה וגם לאתר ולתפוס את שני הטילים הגנובים. 

לבקשת המשטרה מעצרם של החשודים תושבי הכפר ערמאשה (47, 36, 24) הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בקריות, וביום רביעי 13/12/23 הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע לצורך הארכת מעצרם טרם הגשת כתב אישום ובקשת מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

מפקד מחוז חוף, ניצב - דני לוי ציין: "הבטחתי בכניסה לתפקידי להילחם מלחמת חורמה בפשיעה וכך קרה במקרה חמור זה של גניבת אמצעי לחימה בזמן מלחמה".

 

נשק תפיסת נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד