כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נהרג בגבול לבנון

יחזקאל עזריה הי"ד למנוחות: "לאיפה אתה הולך? מי ידאג לנו?"

בבית העלמין סגולה בפתח תקוה התקיימה הלוויתו של יחזקאל עזריה הי"ד שנהרג מכטב"מ מתאבד ששיגר חיזבאללה | בנו: "היית עמוד התווך של המשפחה ואתה עדיין"

יחזקאל עזריה הי"ד למנוחות: "לאיפה אתה הולך? מי ידאג לנו?"
רס"ב (במיל') יחזקאל עזריה הי"ד צילום: אתר צה"ל

מאות השתתפו בהלוויתו של יחזקאל עזריה הי"ד, בן 53, מפתח תקווה שהתקיימה הבוקר (ראשון) בחלקה הצבאית בבית העלמין סגולה בעיר מגוריו. אמו של יחזקאל הספידה בבכי: "יחזקאל לאיפה אתה הולך? מי יטפל בנו? מי ידאג לנו?" אתה הכל". יחזקאל הי"ד נהרג מכטב"מ מתאבד ששיגר חיזבאללה למרחב מרגליות הסמוך לגבול לבנון.

הבן אידן ספד לו: "אבא אהוב שלי. כשקיבלתי את הבשורה נפלתי. מי היה מאמין שנעמוד פה היום. כשראיתי אותך, איזה חיוך היה לך, חיוך של גיבור ישראל. נהרגת כשעשית את הדבר שהכי אהבת לעשות - להגן על המדינה. נפלת כגיבור. הקדשת 30 שנים כדי להגן על המדינה. נהרגת ביום שבת כמו צדיק. היית אבא מדהים וסבא מדהים.

לימדת אותי את הערך של משפחה. היית עמוד התווך של המשפחה ואתה עדיין. אני עומד פה היום בחזה נפוח ובראש מורם כי אני גאה להמשיך את המורשת שלך. אנחנו אוהבים אותך ואנחנו חזקים בשבילך. תשמור עלינו, על החיילים ועל החטופים".

סא"ל יששכר שפירא, ראש ענף מחץ במחלקת אמצעי לחימה של זרוע היבשה, ספד לו: "חבריך מספרים על היותך כאח להם. היית עוגן יציב, דמות כה אהובה על כל אחד מהלוחמים, רבים מהם התחלפו ואתה נשארת. היית איש משפחה למופת. עזריה, השארת לנו מורשת שנכרכה במורשת של החייל. הותרת אחריך חלל גדול. 30 שנים שרתת והתנדבת ללא היסוס".

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג, העיר שבה התגורר עזריה הי"ד, כתב בפייסבוק: "בצער רב התבשרנו על נפילתו בקרב של חייל המילואים עזריה יחזקאל, תושב העיר שנהרג בגבול לבנון. על מועד ההלוויה והשבעה נפרסם פרטים בהמשך. יהי זכרו ברוך".

 

חייל נהרג מלחמת חרבות ברזל בית קברות לבנון גבול לבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד