כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"תודה לקדוש ברוך הוא"

הקצין שנדקר בפיגוע משחזר: "הרגשתי פתאום מכה חזקה מאחוריי" • תיעוד

שעות אחרי שנדקר בגבו בחנות נוחות בתחנת דלק, הקצין מני קלכהיים משחזר מבית החולים בילינסון את השתלשלות האירוע ממנו יצא חי. "עצרתי רגע לקנות מחנות נוחות של תחנת הדלק ברנתיס. כשהייתי בקופה הרגשתי פתאום מכה חזקה מאחוריי ומישהו בורח מהחנות. התחלתי לרדוף אחריו ויריתי לעברו, ככל הנראה פצעתי אותו" | תיעוד 

הקצין שנדקר בפיגוע משחזר: "הרגשתי פתאום מכה חזקה מאחוריי" • תיעוד
מני קלכהיים צילום: באדיבות המצלם

סרן מני קלכהיים, קצין מילואים בן 49, תושב עטרת, יישוב במערב בנימין, נפצע משתי דקירות בגבו כאשר רכש דבר מאכל בתחנת דלק הסמוכה ליישוב בית אריה. בתיעוד ממצלמת אבטחה שמותקנת בחנות הנוחות, נראה מחבל מסתער עליו מאחור ודוקר אותו פעמיים. מני נראה מתעשת מהר ופותח במרדף אחריו בעודו מדמם. הוא הספיק לירות לעברו ופצע אותו, אך למרות זאת המחבל נמלט ונלכד מאוחר יותר בידי לוחמי צה"ל בתום מרדף שארך כשעה.

קלכהיים טופל בזירה על ידי צוותי מד"א ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשמצבו מוגדר בינוני. לאחר שהתאושש קמעא, מני משחזר הערב את השתלשלות האירוע בסרטון: "היום בדרכי הביתה חזרה מפעילות של יחידת המילואים שלי, חזרתי מביתי בעטרת שבבנימין ועצרתי רגע לקנות מחנות נוחות של תחנת הדלק ברנתיס. כשהייתי בקופה הרגשתי פתאום מכה חזקה מאחוריי ומישהו בורח מהחנות. התחלתי לרדוף אחריו ויריתי לעברו, ככל הנראה פצעתי אותו".

עוד הוסיף קלכהיים ואמר ממיטתו בבילינסון: "הרגשתי שברוך השם שאני זה שעמד שם, קצין במדי צה"ל עם נשק ארוך, שיכול להגיב. כל תושב או תושבת אחרים שהיו מגיעים לשם, יכול להיות שהיו יוצאים מזה בצורה אחרת".

"החמאסניקים שאנחנו כרגע במלחמה איתם בעזה, אנחנו נמצאים כרגע בעוטף ישראל, וכל איו"ש שנמצאים לידנו לא רוצים את הקיום שלנו, הם לא רוצים את החיים שלנו פה, ואנחנו צריכים להילחם בהם בכל מקום. תודה לקדוש ברוך הוא שהציל אותי ושבעזרת השם יהיה גם ישועות לכל עם ישראל".

פיגוע דקירה בית החולים בלינסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד